تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله 2 برادر با قمه‌ به مدیر اداره منابع طبیعی ملکشاهی

فرماندار ملکشاهی گفت: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ملکشاهی ایلام و دو نفر دیگر از کارکنان این اداره توسط 2 برادر مورد حمله قمه قرار گرفته و مجروح شدند

سوء قصد به جان مدیر اداره منابع طبیعی ملکشاهی با قمه

محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی اظهار داشت، این افراد در اراضی که تحت حغاظت منایع ملی بوده در حد فاصله روستای بیاولگ و شر‌دلگشا اقدام به احداث ساختمان کرده بودند که این بنا با شکایت اداره منابع طبیعی در مراجع قضایی و با حکم دادگاه قرار شد تخریب شوند.

پس از آن که ضابطین قضایی در اجرای حکم قانون  و دستور دادستان این بنا را تخریب کردند ظهر روز گذشته مالکین با ورود به اداره منابع طبیعی این شهرستان، اقدام به نزاع و درگیری کرده و پس از زخمی کردن مدیر و ۲ نفر دیگر از کارکنان بوسیله چاقو از محل متواری شدند.
 
مجروحان بلافاصله به مراکز درمانی اعزام و تعقیب و دستگیری ضاربین در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.
 
محمد قاسم‌نیا رئیس اداره منایع طبیعی شهرستان ملکشاهی در مورد حادثه روز گذشته که برای خودش و 2 تا از کارمندان این اداره اتفاق افتاده بود افزود: این فرد بدون مجوز قانونی در زمین های منابع ملی اقدام به ساختن ساختمان کرده بود که اداره منابع طبیعی با تشکیل پرونده از طریق دادگستری شهرستان ملکشاهی حکم تخریب این ساخت و ساز را گرفته بود.

 20 روز پیش نیز این فرد به اداره منابع طبیعی آمد و با کارمندان درگیر شد که توسط عوامل انتظامی این شهرستان دستگیر و بازداشت شد که با حکم قرار وثیقه توانست آزاد شود.

روز گذشته این فرد به همراه برادرش مجددا به اداره آمد و با قمه‌ای که در دست داشت به طرف من حمله ور شد و 2 تا از کارمندان که قصد وساطت داشتند را از ناحیه دست مجروح کرد و با ضربه ای محکم که به دست من نیز وارد کرد توسط برادرش از محل متواری شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ملشاهی عنوان کرد: 2 کارمند مصدوم روز گذشته پس از اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شدند و من نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم که صبح امروز ترخیص شدم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله 2 برادر با قمه‌ به مدیر اداره منابع طبیعی ملکشاهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..