تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالا بودن آمار جراحی‌های زیبایی کشور نسبت به متوسط دنیا/ تزریق بوتاکس در آرایشگاه‌ها ممنوع!

بالا بودن آمار جراحی‌های زیبایی کشور نسبت به متوسط دنیا/ تزریق بوتاکس در آرایشگاه‌ها ممنوع!ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: اخیرا برخی مردم برای تزریق بوتاکس و سایر عمل‌های زیبایی به آرایشگاه‌ و سایر مراکز غیر پزشکی مراجعه می‌کنند که این کار باعث  صدمه جدی به آن ها می‌شود و سلامتی این افراد را به شدت تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: هرگونه تزریق و عمل زیبایی در مراکز غیر مجاز باعث ایجاد عفونت‌های مختلف می‌شود هرچند  این اقدام کاملا غیر قانونی است و با آن برخورد می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: از مردم درخواست می کنم که از مراجعه به مراکز غیر مجاز جهت انجام عمل‌های زیبایی به شدت پرهیز کنند چرا که وزارت بهداشت و صنف مربوطه و همچنین دستگاه‌های نظارتی برخورد جدی با این اماکن می‌کنند.

حریرچی تأکید کرد: برخی افراد اقدام به برگزاری سمینارهای عمل زیبایی و تزریق بوتاکس برای یک صنف غیر مجاز انجام می‌دهند که آن‌ها در مسئولیت انجام  این کار غیر قانونی  دخیل بوده و برخوردجدی با متخلفان می‌شود.

خطر بیخ گوش  طرفداران اعمال جراحی زیبایی

وی گفت: در شرایط فعلی تعداد عمل‌های زیبایی در مراکز مجاز پزشکی بسیار بیشتر از متوسط دنیا است و همین عمل‌ها عوارض زیادی را به همراه داشته است که در طولانی مدت در افرادی که تحت اعمال جراحی زیبایی قرار گرفتند، بروز می‌کند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: برخی از خانواده‌ها برای عمل‌های زیبایی‌ که عمدتا غیر ضروری هستند هزینه‌های هنگفتی را متحمل می‌شوند.

حریرچی یادآوری کرد: انجام تزریقات و عمل‌های زیبایی در مراکز غیر مجاز باعث بروز عوارض متعددی می‌شود و همین مسئله هزینه‌های زیادی را در حوزه سلامت کشور به همراه دارد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالا بودن آمار جراحی‌های زیبایی کشور نسبت به متوسط دنیا/ تزریق بوتاکس در آرایشگاه‌ها ممنوع!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..