تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والدین با نوجوان کاهل نماز و بدحجاب خود چه کنند؟ +فیلم

والدین با نوجوان کاهل نماز و بدحجاب خود چه کنند؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛کودکان هنگامیکه به سن تکلیف می رسند موظف به انجام یک سری واجبات دینی هستند که متاسفانه برخی از آنها از اجرای این تکالیف الهی سر باز می زنند.

والدین هم در این باره مسئولیت هایی دارند که نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشند منتها در بعضی موارد نمی دانند که چطور باید با فرزندان خود برخورد کنند که مبادا دلخوری یا خللی در روابطشان پیش نیاید و در نهایت آنچه مد نظر است محقق شود.

حجاب و نماز از جمله مهمترین وظایفی است کودکان پس از مکلف شدن می بایست انجام دهند،حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری راه و روش نحوه برخورد پدر و مادرها با فرزندانی که درباره این دو مورد سهل انگاری می کنند را توضیح می دهد که در ادامه مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:بهترین کار برای تشکر از خداوند چیست؟ +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والدین با نوجوان کاهل نماز و بدحجاب خود چه کنند؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..