تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده هم‌زمان از 11 گوشی برای دنبال کردن بازی موبایلی +عکس

استفاده هم‌زمان از 11 گوشی برای دنبال کردن بازی موبایلی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛این روزها بازی‌های ویدئویی از حیث تنوع و جذابیت بصری که افراد با آن‌ها در تعامل هستند همواره مورد استقبال همه سنین قرار گرفته است. به طوری‌که گرایش افراد به بازی‌ها نوعی اعتیاد شدید را در آنها به وجود آورده است.

در همین راستا پیرمردی 69 ساله در تایوان، به مدت دو سال است که به یک بازی موبایلی اعتیاد شدید پیدا کرده است. او برای اینکه بتواند به راحتی بازی  PokemonGo  را انجام دهد، ۱۱ گوشی موبایل را بر روی دوچرخه‌اش نصب کرده است.‌

در تصویر زیر می‌توانید عکسی از پیرمرد و دوچرخه‌اش را که که 11گوشی بر روی آن نصب است را مشاهده کنید:

استفاده هم‌زمان 11گوشی برای دنبال کردن بازی موبایلی+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده هم‌زمان از 11 گوشی برای دنبال کردن بازی موبایلی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..