تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش زدن دلار/ درخواست مردم ایران برای حذف دلار از تمام مبادلات کشور +فیلم

آتش زدن دلار/ درخواست مردم ایران برای حذف دلار از تمام مبادلات کشوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آبان سال گذشته رهبرانقلاب در دیدار پوتین با ایشان، اعلام کردند که با حذف دلار می توانیم تحریم‌ها را بی اثر و آمریکا را منزوی کنیم.

حالا امروز، با افزایش چند برابری نرخ دلار در کشور مردم با راه اندازی کمپینی با نام #حذف_دلار خواستار جایگزین کردن ارزی دیگر به جای دلار شدند. چندی پیش هم مردم ترکیه به دنبال پایین آمدن ارزش پول ملی کشورشان، دلارهای خود را به آتش کشیدند تا اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان دهند. اردوغان، رییس جمهوری ترکیه نیز از مردم خواست دلارهای خود را بفروشند واز این طریق کمکی به رونق گرفتن پول ملی خود کنند.

درهمین مورد واکنش مردم کشورمان را به "حذف دلار " مشاهده می کنید:

آتش زدن دلار/ درخواست مردم ایران برای حذف دلار از تمام مبادلات کشور

آتش زدن دلار/ درخواست مردم ایران برای حذف دلار از تمام مبادلات کشور

در ادامه فیلم‌هایی از مردم حین آتش زدن دلار مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: سخت‌تر شدن زندگی در آمریکا در دوره ترامپ

انتهای پیام/

واکنش‌های مردم به کمپین حذف دلار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش زدن دلار/ درخواست مردم ایران برای حذف دلار از تمام مبادلات کشور +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..