تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکدی‌گری در خیابان با عنوان کمک به خیریه

خبرگزاری فارس: جهان حیدری گفت: سازمان بهزیستی باید تنها سازمانی باشد که به صورت قانونی به موسسات خیریه و غیر خیریه و مراکز مجوز بدهد.

وی افزود: چندسال پیش قرار بر این بود که سایر ارگان ها برای صدور مجوز تجمیع شوند. مجوزها باید بین بخشی بوده، بانک اطلاعاتی وجود داشته باشد که نشان دهد این مجوز را چه سازمانی صادر کرده است؟.

حیدری با تاکید بر این که تعدد مراجع صدور مجوز باعث ایجاد مشکلات بسیاری شده است، افزود: تعدد مراجع صدور مجوز خودش یک مشکل است و ما را در بحث نظارتی با مشکل مواجه کرده است، از طرفی هم باید گفت همه خیریه‌ها مجوز ندارند.

مواردی که در خیابان ها مشاهده می‌کنید که مشابه تکدی‌گری یا برگه فروشی است، اینها اصلا مجوز ندارند. با این وجود در حال حاضر درصدد ساماندهی خیریه‌ها و موسسات هستیم.

مدیر کل توسعه موسسات و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی در پاسخ به این سوال که مردم می‌توانند به کدام خیریه‌ها اعتماد کنند؟ گفت: مردم قطعا باید این را بدانند که موسسات معتبر، وارد خیابان نمی‌شوند و جلوی کسی را نمی‌گیرند.

حیدری یادآور شد: نباید آنقدرها هم به خیریه ها و موسسات بدبین باشیم، آنها خیلی کمک حال ما هستند. در همه قشرها اینچنین موارد و سوء استفاده‌هایی دیده می‌شود.

از بین این ۱۰ یا ۱۵ هزار خیریه، هستند کسانی که زحمات دیگران را خدشه دار کنند. با این وجود به سمتی پیش می‌رویم که آنها را ساماندهی و بانک اطلاعاتیشان را جمع آوری کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکدی‌گری در خیابان با عنوان کمک به خیریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..