تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروریختن یک پل بزرگ در ایتالیا تاکنون 22 کشته برجای گذاشته است

تاکنون مرگ ۲۲ تن و مصدومیت هشت تن دیگر در حادثه فرو ریختن بخشی از یک پل بزرگ در شهر شمالی "جنووا"ی ایتالیا تایید شده است

قربانیان حادثه سقوط پل در ایتالیا به ۲۲ تن رسید

مقامات رسمی این کشور تاکنون مرگ ۲۲ تن را در این حادثه تایید کرده و همچنین چهار نفر زنده از زیر آوار پل بیرون کشیده شده‌اند.

بنابر گزارش اسکای نیوز، بخشی از پل بزرگ "موراندی" در هوای طوفانی فرو ریخته و گفته می‌شود که حدود ۱۰ خودرو در این حادثه درگیر شده است.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که این واقعه در ساعت ۱۱:۳۰ ظهر به وقت محلی و همزمان با بارش شدید باران رخ داده است.

مطابق اظهارات شاهدان عینی و تصاویر منتشره، زمانی که خودروها روی پل در حال حرکت بوده‌اند بخشی از پل حدود ۲۰۰ متر فرو ریخته و ده‌ها خودرو روی خطوط راه‌آهن پایین پل سقوط کرده‌اند.

به گزارش یورونیوز، یک شاهد عینی به تلویزیون اسکای ایتالیا گفته است هشت یا ۹ خودرو را دیده است که به پایین سقوط کرده‌اند. ویدئوها آوارهای ریخته شده و خودروهای متلاشی را روی زمین نشان می‌دهند.

پل بزرگ موراندی که بیش از یک کیلومتر طول و ۹۰ متر ارتفاع دارد در دهه ۶۰ میلادی ساخته شد و در سال ۲۰۱۶ نیز تعمیراتی روی آن انجام گرفت.

دانیلو تونینلی، وزیر حمل و نقل ایتالیا، گفته است به نظر می‌رسد این حادثه یک «تراژدی عظیم» باشد. یک اتاق بحران در ایتالیا برای پیگری حادثه مستقر شده و پلیس‌ها و امدادرسانان در محل حضور یافته‌اند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروریختن یک پل بزرگ در ایتالیا تاکنون 22 کشته برجای گذاشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..