تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس به دنبال ۷ میلیارد پول نقد/ دست قرمزها به سمت فدراسیون فوتبال دراز شد

ساعت24- باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از محرومیت خود به دنبال 7 میلیارد تومان پول می‌گردد.

باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید بخشی از بدهی های خود را در شهریورماه پرداخت کنند، در غیر این صورت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می شوند. حالا پرسپولیسی ها به فکر جور کردن این پول افتاده اند.


گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع به تسنیم گفت: شرایط خیلی سخت است و بدهی‌های باشگاه واقعاً کمر ما را شکسته است. ما شدیداً دنبال این هستیم که تا نهم شهریور بدهی‌های خود را پرداخت کنیم تا از خطر محرومیت رهایی پیدا کنیم. به این خاطر نیاز به شش تا نهایتاً هفت میلیارد کمک مالی داریم. در صورت رخ دادن این اتفاق برای اولین بار در تاریخ پرسپولیس بدهی‌‌های باشگاه به بازیکنان، مربیان چه داخلی و خارجی صفر خواهد شد.

گرشاسبی در پاسخ به این سؤال که «آیا قرار است کمک شش هفت میلیاردی به پرسپولیس از طریق وزارت ورزش باشد؟»، تصریح کرد: وزارت ورزش که قانوناً نمی‌تواند به ما کمک کند. دنبال این هستیم که بخشی از فدراسیون فوتبال، بخشی دیگر از سازمان لیگ و جاهای دیگر پول بگیریم تا بتوانیم قبل از نهم شهریور بدهی‌های خود را پرداخت کرده و خطر محرومیت را رفع کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس به دنبال ۷ میلیارد پول نقد/ دست قرمزها به سمت فدراسیون فوتبال دراز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..