تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اول برطرف کردن ایرادها، بعد انتظار از هواداران

تسنیم: امیر حاج‌رضایی در مورد اتفاقات حاشیه‌ای که در هفته سوم در ورزشگاه‌های غدیر اهواز و آزادی رخ داد، اظهار داشت: در این مدت در ورزشگاه‌ها شاهد اتفاقات خوبی نبودیم که در چند بُعد قابل بررسی است. تماشاگران نباید شعارهای قومیتی و تفرقه‌انگیز سر دهند، اینگونه شعارها آسیب‌های جسمی و مالی در پی دارد که باعث می‌شود مردم از ورزشگاه‌ها گریزان شوند.

وی ادامه داد: تماشاگران با وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی که با آن مواجه هستند وارد ورزشگاه‌ می‌شوند، در واقع از یک جامعه بزرگ وارد یک جامعه کوچک‌ می‌شوند و مشکلات معیشتی و اقتصادی باعث می‌شود که رفتارهای لجام‌گسیخته از خود بروز دهند.

کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: چند سال است که افرادی که مسئول امر هستند می‌گویند بلیت‌فروشی الکترونیکی را می‌خواهیم اجرا کنیم اما تا الان این حرف‌ها عملی نشده است.

اول برطرف کردن ایرادها، بعد انتظار از هواداران

در اروپا تماشاگر با خیال راحت یک ربع قبل از شروع مسابقه در شرایطی که شماره صندلی‌اش هم مشخص است وارد ورزشگاه می‌شود و از تماشای فوتبال لذت می‌برد اما در ایران به طور مثال، در دربی پرسپولیس و استقلال، تماشاگران از شب قبل از مسابقه به ورزشگاه می‌آیند و گرما و سرما را تحمل می‌کنند تا روز مسابقه بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند. از این تماشاگر دیگر نباید انتظار داشت که به آرامی به تماشای فوتبال بنشیند و رفتار مناسبی از خود نشان دهد.

حاج‌رضایی گفت: این عوامل دلیل نمی‌شود که همه را غیر از تماشاگران مقصر بدانیم و بگوییم همه چیز بد است و تماشاگران خوب. رفتارهای تماشاگران هم باید مورد نقد قرار بگیرد اما نباید از حقیقت دور شویم، ابتدا باید شرایط را بررسی و همه راهکارهای مناسب برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها را فراهم کرده، ایرادهای ورزشگاه‌ها را برطرف کنیم، بعد از آن انتظار فضای آرام در ورزشگاه‌هایمان را داشته باشیم.

وی افزود: 2-3 سال پیش گفتند به بازیکن اخلاق جایزه می‌دهیم اما این کار چه آورده‌ای برای ما داشت؟ برای بهبود این شرایط و کاهش ناآرامی سکوهای ورزشگاه‌ها مردانی را می‌خواهیم که اندیشه والایی داشته باشند و حرف‌هایشان را عملی کنند. باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردمی که در ورزشگاه حضور می‌یابند از فوتبال لذت ببرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اول برطرف کردن ایرادها، بعد انتظار از هواداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..