تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت ایران با قانون افزایش سهمیه بازیکن خارجی

ایران ورزشی: کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا طرح افزایش تعداد بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را مورد بررسی قرار می دهد.بر اساس این پیشنهاد برخی از کشورهای آسیایی خواهان افزایش تعداد بازیکنان خارجی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به 5 بازیکن غیر آسیایی و یک بازیکن آسیایی هستند که در صورت تصویب تعداد بازیکنان خارجی به 6 بازیکن می رسد.

مخالفت ایران با قانون افزایش سهمیه بازیکن خارجی

هدف از ارائه این پیشنهاد ارتقای سطح فنی و امکان رقابت باشگاه های آسیایی در سطح لیگ قهرمانان آسیا عنوان شده با این وجود این تغییر با مخالفت هایی در سطح قاره آسیا مواجه خواهد بود.کشورهای عربستان، امارات ، قطر، کره جنوبی ، ژاپن و چین از این طرح حمایت می کنند و در مقابل کشورهای ایران و ازبکستان از جدی ترین مخالفان طرح به شمار می روند.

به نظر می رسد دلیل اصلی مخالفت باشگاه های ایران مشکلات اقتصادی در راه جذب بازیکنان خارجی باشد و اینکه در نقطه مقابل حریفان آسیایی با جذب بازیکنان خارجی گرانقمیت قویتر می شوند.

موضوع برگزاری مسابقات مرحله حذفی بدون تفکیک دو منطقه شرق و غرب نیز از دیگر تغییرات مورد بررسی در نشست آتی اعضای کمیته مسابقات ای اف سی خواهد بود.گفته می شود احتمال اعمال این تغییرات از دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است که در اینصورت با توجه به شرایط اقتصادی برخی کشورهای متمول فوتبال آسیا شرایط برای موفقیت باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان باز هم سخت تر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت ایران با قانون افزایش سهمیه بازیکن خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..