تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل بزرگ اتلتیکو برای رویارویی با رئال مادرید

ورزش سه: دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید نمی تواند امشب تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

فردا شب اتلتیکومادرید در سوپرکاپ باید به مصاف رقیب همشهری خود رئال مادرید برود و روخی بلانکوس از داشتن سرمربی خود روی نیمکت محروم خواهد بود.

مشکل بزرگ اتلتیکو برای رویارویی با رئال مادرید

دیگو سیمئونه در جریان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در فصل قبل مقابل آرسنال، به علت اعتراض به تصمیمات داوری 4 جلسه از همراهی تیمش از سوی یوفا محروم شد و به همین دلیل نه پیش از آغاز بازی در رختکن و نه در طول مسابقه در کنار خط نمی تواند شاگردانش را هدایت کند.

اما خبر خوب برای ال چولو، امکان استفاده از وسایل ارتباط جمعی برای ارتباط با نیمکت در این دیدار است. از اول ژوئن قوانین یوفا تغییر کرده و سیمئونه مجاز است از وسایل ارتباطات جمعی کوچک نظیر میکروفون، هدفون، تلفن همراه، ساعت های هوشمند، تبلت و ... برای ارتباط داشتن با نیمکت استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل بزرگ اتلتیکو برای رویارویی با رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..