تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست محصولات جدید بی ام و که به زودی معرفی می‌شوند

بی‌ام‌و بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ مل‌های جدید زیادی را به بازار عرضه خواهد کرد که در ادامه نگاهی به برخی از این مدل‌ها خواهیم داشت.

شرکت خودروسازی بی‌ام‌و که مرکز آن در شهر باواریا در آلمان قرار دارد قصد دارد تا برای  افزایش فروش تنوع محصولات خود را بیشتر کند برای این منظور بی‌ام‌و تا سال ۲۰۲۰ مدل‌های جدید زیادی را وارد بازار خواهد کرد که از خودروهای کوچک و ارزان قیمت تا خودروهای لوکس و گران قیمتی همانند بی‌ام‌و سری 8 را شامل میشود همچنین بی‌ام‌و در آینده‌ای نزدیک پرچمدار خودروهای شاسی بلند خود یعنی مدل X7 را نیز به بازار معرفی خواهد کرد.

بی‌ام‌و همچنین برای اینکه فروش محصولات خود را افزایش دهد قصد دارد تا مدل‌های ارزان قیمتی را نیز تولید کند و برای این کار از پلتفرم دیفرانسیل جلوی جدیدی استفاده خواهد کرد. این پلتفرم در حال حاضر نیز در بی‌ام‌و سری ۱ جدید مورد استفاده قرار گرفته است این پلتفرم با پلت فرم محصولات آینده‌ی مینی یکسان است و به این ترتیب قیمت و هزینه نگهداری محصولات بی‌ام‌و کاهش پیدا خواهد کرد. بی‌ام‌و برنامه دارد تا مدل‌های جدید خود را از نظر تکنولوژیکی هم ارتقا دهد و به این ترتیب امکاناتی را که تا پیش از این تنها در خودروهای گران قیمت لوکس مشاهده می‌کردیم در مدل های پایین‌تر و ارزان قیمت‌تر نیز مشاهده خواهیم کرد، برای مثال بی‌ام‌و قصد دارد تا بطور گسترده از پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه نمایش‌های مالتی مدیای بزرگ در محصولات خود استفاده کند و بی‌ام‌و مدل‌هایی همانند سری ۳ را به فناوری‌های کمکی رانندگی و حتی تکنولوژی رانندگی نیمه خودکار مجهز خواهد کرد.

بی‌ام‌و برای ارتقای بخش فنی محصولات خود نیز برنامه دارد و موتورهای هیبریدی و الکتریکی جدیدی را در کنار موتورهای بنزینی و دیزلی فعلی به بازار عرضه خواهد کرد. در ضمن اعلام شده است که بی‌ام‌و حداقل تا سال آینده همچنان به تولید و عرضه‌ی خودروهای دیزلی در بازار اروپا ادامه خواهد داد. دو سال آینده را باید سال‌های بسیار شلوغ و پرکاری برای این خودروساز باواریایی دانست چون این خودروساز قرار است تا حدود ۲۰ مدل محصول جدید را به سبد محصولات خود اضافه کند که در ادامه نگاهی به برخی از آن‌ها خواهیم داشت.

بی‌ام‌و سری 8 مدل ۲۰۱۹

بی‌ام‌و سری ۸

بی‌ام‌و سری 8 لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین خودروی کوپه‌ی بی‌ام‌و است که از اواخر امسال وارد بازار خواهد شد این خودرو قرار است در کنار طراحی بسیار زیبا و امکانات لوکس زیادی که دارد از نظر تکنولوژیکی نیز از برترین‌های کلاس خود باشد.

بی‌ام‌و این محصول را به یک پیشرانه‌ی ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر V شکل مجهز کرده است که این پیشرانه از نوع تویین توربو بوده و می‌تواند ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند انتقال نیرو در این خودرو با استفاده از یک جعبه دنده ۸ سرعته‌ی اتوماتیک به هر چهار چرخ انجام میشود.

بی‌ام‌و X5 مدل ۲۰۱۹

بی‌ام‌و X5

بی‌ام‌و نسل چهارم خودروی X5 را روی پلتفرم CLAR ساخته است که استفاده از این پلتفرم سبب شده تا ابعاد این خودرو در مقایسه با قبل کمی افزایش پیدا کند. بی‌ام‌و این شاسی بلند محبوب خود را به همراه پیشرانه‌های ۶ سیلندر و ۸ سیلندر توربو از پاییز امسال وارد بازار خواهد کرد.

بی‌ام‌و Z4 مدل ۲۰۱۹

بی‌ام‌و Z4

بی‌ام‌و این روزها به سرعت در حال کار روی نسل آینده‌ی مدل Z4 است و به زودی شاهد رونمایی از این خودروی اسپرت دونفره خواهیم بود. بی‌ام‌و Z4 جدید در قوی‌ترین نسخه‌ی خود که با نام M40I شناخته میشود به یک پیشرانه‌ی  تویین توربوی۳ لیتری از نوع ۶ سیلندر خطی مجهز خواهد شد.

مدل جدید این خودرو همچنین از شاسی کاملا جدیدی بهره خواهد برد که با شاسی مورد استفاده در نسل جدید تویوتا سوپرا یکسان است و در بسیاری از بخش‌های آن برای کاهش وزن از الیاف کربن استفاده شده است.

بی‌ام‌و X1 فیس لیفت

بی‌ام‌و X1

نسل جدید بی‌ام‌و X1 سه سال قبل معرفی شد اما بی‌ام‌و برای به روز نگه داشتن این خودرو مدل فیس لیفت آن را به زودی وارد بازار خواهد کرد که این مدل در طراحی جلو و عقب تغییرات جزیی را تجربه خواهد کرد همچنین بی‌ام‌و امکانات جدیدی را نیز به این خودرو اضافه خواهد کرد و یک سیستم مالتی مدیای جدید هم برای آن طراحی شده است این بی‌ام‌‌و تغییراتی را نیز در پیشرانه‌های مدل X1 خواهد داد تا مصرف سوخت آلایندگی آن‌ها کاهش پیدا کند.

بی‌ام‌و X2M35i

بی‌ام‌و X2M35i

قوی‌ترین نسخه از بی‌ام‌و X2 تا پایان امسال با کد M35I وارد بازار خواهد شد. این مدل از یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو شارژر دارای۴ سیلندر برخوردار خواهد بود که قدرتی در حدود ۳۰۰ اسب بخار خواهد داشت. انتظار می‌رود که شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو زیر ۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز۲۵۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

بی‌ام‌و X3M

بی‌ام‌و X3M

بی‌ام‌و تاکنون نسخه‌ای از نسخه‌ی قوی از مدل X3 را عرضه نکرده است اما نسل جدید این خودرو در کنار مدل X4M به بازار خواهد آمد که به پیشرانه‌ی S58 با قدرت بیش از ۴۵۰ اسب بخار مجهز خواهد شد. این پیشرانه از نوع ۶ سیلندر خطی توربو است و نیروی آن به هر ۴ چرخ خودرو انتقال پیدا می‌کند. بی‌ام‌و همچنین تغییراتی را نیز در شاسی و بدنه‌ی این خودرو خواهد داد.

بی‌ام‌و X4M

بی‌ام‌و X4M

بی‌ام‌و X4 نسل دوم نیز با کد M به بازار خواهد آمد که این مدل نیز همانند X3M از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی S58 برخوردار خواهد شد. گفته شده است که شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو در حدود ۴ ثانیه است.

بی‌ام‌و X5M

بی‌ام‌و X5M

بی‌ام‌و برای تکمیل کردن شاسی بلندهای قدرتمند خود مدل X5M را نیز معرفی خواهد کرد که این خودرو از پیشرانه‌ای مشابه با مدل M5 برخوردار است که این پیشرانه‌ی ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو میتواند ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند و این شاسی بلند بزرگ و سنگین وزن را در زمانی کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

بی‌ام‌و X6 مدل ۲۰۲۰

بی‌ام‌و X6

سومین نسل از بی‌ام‌و X6 سال آینده معرفی خواهد شد تا به رقابت با جدیدترین رقبای آلمانی خود یعنی آودی Q8 و پورشه کاین کوپه بپردازد. این مدل جدید که با کد اتاق G06 شناخته میشود از نظر فنی با مدل X5 مشابه خواهد بود و از همان پیشرانه‌های ۶و ۸ سیلندر استفاده خواهد کرد.

بی‌ام‌و X7

بی‌ام‌و X7

بی‌ام‌و X7 لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین شاسی بلند بی‌ام‌و است که برای رقابت با رنجرور به بازار خواهد آمد. بی‌ام‌و X7 روی پلتفرم جدید CLAR ساخته خواهد شد که این پلت فرم با مدل‌های سری 7 و سری 8 یکسان است.

بی‌ام‌و iX3

بی‌ام‌و iX3

بی‌ام‌و iX3 را باید نسخه‌ی الکتریکی از بی‌ام‌و X3 دانست. این خودرو به یک موتور برقی ۲۷۰ اسب بخاری مجهز است که انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری با ظرفیت ۷۰ کیلووات ساعت دریافت میکند. بی‌ام‌و iX3 میتواند با هر بار شارژ مسافتی در حدود ۴۰۰ کیلومتر را طی کند و با استفاده از شارژر ۱۵۰ کیلوواتی میتوان باتری‌های این خودرو را در ۳۰ دقیقه شارژ کرد. تولید این خودرو قرار است در کشور چین انجام شود.

بی‌ام‌و سری 1 مدل ۲۰۱۹

بی‌ام‌و سری ۱

جدیدترین مدل از سری ۱ نیز سال آینده معرفی خواهد شد. نسل جدید این خودرو دیگر بصورت دیفرانسیل عقب تولید نخواهد شد و از پلتفرم UKL2 استفاده خواهد کرد که یک پلتفرم دیفرانسیل جلو است و با پلتفرم مورد استفاده در مدل‌های X1 و X2 یکسان است. نسخه‌های قوی از این خودرو نیز با کد M140i و M130i به همراه سیستم ۴ چرخ محرک به بازار عرضه خواهند شد.

بی‌ام‌و سری 2 گرند کوپه

بی‌ام‌و سری ۲

بی‌ام‌و برای رقابت با مرسدس بنز CLA ناچار است تا سری 2 را همچنان بصورت دیفرانسیل عقب به بازار عرضه کند بخصوص اینکه سری ۳ برای رقابت با CLA بیش از اندازه بزرگ است و به همین خاطر بی‌ام‌و در فکر عرضه‌ی یک نسخه‌ی ۴ در از سری 2 است. این مدل که با نام سری 2 گرند کوپه به بازار خواهد آمد در نسخه‌ی قوی‌تری با نام M2 گرند کوپه نیز معرفی خواهد شد.

بی‌ام‌و سری 3 مدل ۲۰۱۹

بی‌ام‌و سری ۳

مدل کاملا جدید بی‌ام‌و سری ۳ روی پلتفرم  CLAR ساخته خواهد شد استفاده از این پلتفرم سبب خواهد شد که وزن این خودرو نیز کاهش پیدا کند چون در این پلتفرم استفاده‌ی گسترده‌ای از آلومینیوم و الیاف کربن شده است. سیستم تعلیق مورد استفاده در این مدل نیز کاملا با سری ۵ جدید یکسان است همچنین در داخل کابین نیز امکانات رفاهی و ایمنی سری ۳ افزایش پیدا کرده است ضمن اینکه شاهد افزایش چشمگیر کیفیت نیز در سری ۳ جدید خواهیم بود.

بی‌ام‌و همچنین برای سال ۲۰۲۰ مدل تمام الکتریکی سری ۳ را نیز به بازار عرضه خواهد کرد که با هر بار شارژ می‌تواند ۵۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند. مدل قوی M3 نیز با یک پیشرانه‌ی ۳ لیتری twin توربوی ۶ سیلندر با قدرت بیش از ۴۵۰ اسب بخار به بازار خواهد آمد.

بی‌ام‌و سری 7 فیس لیفت

بی‌ام‌و سری ۷

بی‌ام‌و سری 7 به عنوان لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین سدان بی‌ام‌و نیز تغییراتی را به خود خواهد دید و بی‌ام‌و برای حفظ بازار فروش این خودرو نسخه‌ی فیس لیفت آن را عرضه خواهد کرد که البته تفاوت‌های آن با نسخه‌ی فعلی سری 7 بیشتر ظاهری خواهد بود تا فنی. 

بی‌ام‌و سری 8 کابریولت

بی‌ام‌و سری ۸

با به بازار آمدن بی‌ام‌و سری 8 برای سال‌های آینده بی‌ام‌و دو نسخه‌ی دیگر از این خودرو را نیز به بازار عرضه خواهد کرد که اولین آن‌ها مدل روباز این خودرو با نام سری 8 کابریوله و دیگری مدل ۴ در این خودرو با نام سری 8 گرند کوپه هستند. از نظر فنی این خودرو از پیشرانه‌ای مشابه با مدل M5 برخوردار خواهد بود که می‌تواند قدرتی در حدود ۶۰۰ اسب بخار تولید کند. شتاب صفر تا صد مدل گرند کوپه نیز ۳.۴ ثانیه اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست محصولات جدید بی ام و که به زودی معرفی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..