تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران با تسهیلات بانک صنعت و معدن

در مراسمي با حضور اردكانيان وزير نيرو ، واحد گازي نيروگاه سيكل تركيبي غرب مازندران (نوشهر) با تامين مالي بانك صنعت و معدن روز چهارشنبه 24 مردادماه افتتاح مي شود.

به گزارش شمانیوز، اين نيروگاه با تسهیلات 215 میلیون یورویی بانک ياد شده در حال اجراست و واحد گازي آن با بهره گیری از پیشرفته ترین و بزرگترین توربین گازی کشور با توان 307 مگاوات آماده بهره برداري است.

با بهره برداري از بخش بخار نيروگاه ياد شده که در حال نصب میباشد ظرفيت این نیروگاه به 460 مگاوات و ميزان اشتغال زايي به 67 نفر مي رسد.
گفتني است نیروگاه مذکور اولین نیروگاه سیکل ترکیبی با راندمان 59درصد با بالاترین رده موجود کشور(Class F) با تکنولوژی توربین گاز- ژنراتور-توربین بخار روی یک محور(Single Shaft) برای نخستین بار در کشور اجرا شده است.

منبع:پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی غرب مازندران با تسهیلات بانک صنعت و معدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..