تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برندهای معروف لوازم آرایش در دنیا

برندهای معروف لوازم آرایش در دنیا  برندهای معروف لوازم آرایش در دنیا 

برندهای معروف لوازم آرایش در دنیا

برند های مختلفی در سراسر دنیا به تولید لوازم آرایش می پردازند.امروزه سعی براین دارند تا بتوانند لوازم آرایش بدن سرب را به بازار ارائه دهند وتا حدودی موفق بوده اند.در هه های اخیر لوازم آرایش جزءلوازم ضروری خانم ها به حساب می آید.بنابراین باید دقت کافی در انتخاب برند برای لوازم آرایش داشته باشید تا بتوانید از نوع مرغوب و با کیفیت آن استفاده کنید. ما در بخش مد و زیبایی نسیم فان برندهای معروف دنیا را برای شما عزیزان معرفی می کنیم.

  بهترین برندهای لوازم آرایش در دنیا

در دنیا برندها ی متفاوتی در زمینه لوازم آرایش وجود دارد ما در اینجا به ده برند برتر می پردازیم.

 لوازم آرایش کلینیک

لوازم آرایش کلینیک

 لوازم آرایش کلینیک (Clinique )

تاسیس کمپانی در ۱۹۶۸ میلادی توسط کارل فیلیپز و کمپانی استی لادر است.این برند در سال ۱۹۶۸ و در ایالات متحده شروع به فعالیت در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبتی برای پوست و مو کرده است. به عنوان بهترین و اولین برند لوازم آرایش در دنیا شناخته شده است.برند کلینیک به دلیل استفاده از فرمول استاندارد، تنوع محصول و کیفیت فوق العاده بالا به سرعت در رده محبوب ترین لوازم های آرایشی جهان قرار گرفت. محصولات زیبایی و مراقبت از پوست کلینیک در اکثر کشورهای جهان از محصولات خاص شمرده می شود و برای افراد شاخص جزو انتخاب های اول می باشد.

برند لوازم آرایش میبیلین

برند لوازم آرایش میبیلین

  برند لوازم آرایش میبیلین (Maybelline)

لوازم آرایشی میبیلین Maybelline آمریکا در نیویورک ساخته شده است یک برند فروش عمده لوازم آرایش در سراسر دنیا می باشد که زیر مجموعه ای از برند آرایشی فرانسوی لورال می باشد.

شرکت میبیلین توسط یک کارآفرین ۱۹ ساله به نام توماس لیایل ویلیامز در سال ۱۹۱۵ ساخته شد.او متوجه شد که خواهرش به مژه هایش وازلین و گرد و غبار زغال سنگ می زند تا چشم های زیبایی داشته باشد.او با مجموعه از مواد شیمی توانست یک محصول به صورت محلی به نام Lash Brow Ine تولید کرد.او به خاطر خواهرش که که این ایده را به او داده بود نام این محصول را Maybelline گذاشت. در سال ۱۹۱۷ شرکت “Maybelline Cake Mascara” ، “اولین لوازم آرایش (ریمل ) مدرن برای استفاده روزمره” تاسیس کرد.

لوازم ارایش کاور گِرل

لوازم ارایش کاور گِرل

لوازم ارایش کاور گِرل ( CoverGirl )

در سال ۱۹۶۱ شرکت مواد شیمیایی نوکسزما در آمریکا، با ایجاد برند کاور گرل و با تولید مواد آرایشی clean liquid آغاز به کار کرد و برای بهترین برند آرایشی نامزد شد.از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۷ برند کاوری از واحدهای فروش تراز اول در میان مواد آرایشی تبدیل شد. محصولات جدیدی در آن زمان به مجموعه کاورگرل افزوده شدند، از جمله پنکیک، رژ لب و رژ گونه. از زمان معرفی کاورگرل ، این برند آغازگر دوره های مدلینگ مختلفی بوده و با چهره های مطرح بسیاری مرتبط بوده است.در سال ۱۹۸۵ فروش کاورگرل افزایش پیدا کرد که تحت تاثیر شعار “راحت، شادی بخش، زیبا…” بود. این شعار معروف بیانگر تاثیری است که محصولات کاورگرل داشته و باعث ایجاد چهره طبیعی و زیبا می شود. در سالهای اخیر برند کاورگرل مجموعه ای از افراد معروف مانند کویین لطیفا، الن دجنرس و درو بری مور، کیتی پری، پینک، ریحانا و… را معرفی کرده است که این افراد در افزایش شهرت این برند و جلب مشتری بسیار موثر بوده اند.رقیب بزرگ و اصلی این برند، میبلین است که به لحاظ قیمت و کیفیت با کاور گرل در یک سطح قرار دارد.

لوازم آرایش رِو لون

لوازم آرایش رِو لون

لوازم آرایش رِو لون( Revlon )

این برند شامل محصولاتی همچون لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، عطر و محصولات مربوطبه مراقبت شخصی است. محصولات این برند علاوه بر اینکه کیفیت بسیار خوبی دارد از نظر قیمت مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است.

  لوازم آرایش اِربِن دیکِی

لوازم آرایش اِربِن دیکِی

  لوازم آرایش اِربِن دیکِی(Urban Decay)  

سندی، دیوید و وندی اوربان دیکی (Urban Decay) -که معنی آن “تخریب شهری” است.را در ژانویه ۱۹۹۶ با یک خط تولید شامل ۱۰ رژلب و ۱۲ رنگ لاک ناخن آغاز کردند.نام محصولات نیز با معانی زمین خراب کنی چون، صخره، دود، باران اسیدی و روغنی لیز از معنی برامده از نام برند الهام گرفته شد. تزریق یک انقلاب در صنایع آرایشی داشت به سرانجام می رسید.امروزه وندی مدیر ارشد نوآوری به گسترش داخلی اوربان دیکی در کنار تام وارنر در مقام مدیر عامل می پردازد.

 لوازم آرایش اِى وُن

لوازم آرایش اِى وُن

 لوازم آرایش اِى وُن( Avon )

این برند چیزی در حدود ۱۲۵ سال است که در این زمینه فعالیت دارد و به عنوان یک شرکت تولید کننده بین المللی و با فروش مستقیم شناخته شده است. Avon پنجمین شرکت تولید کننده لوزام آرایش با بیش از ۶ میلیون نمایندگی مختلف در سراسر جهان است.

لوازم آرایش مک

لوازم آرایش مک

لوازم آرایش مک ( MAC )

مک یکی از برندهای معروف لوازم ارایشی است که در کشور کاندا فعالیت دارد در سال ۱۹۸۴ میلادی توسط فرانک توسکان عکاس و گریمور در شهر مهاجر خیز کانادا بر اساس نیاز سنجی به تولید محصولات آرایش بانوان پرداخته است . این برند در کنار کیفیت بسیار بالا دارای قیمت بسیار بالایی نیز هست.

لوازم آرایش لورئال 

لوازم آرایش لورئال

لوازم آرایش لورئال (L’Oreal )

عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان شناخته می‌شود.شرکت لورئال در سال ۱۹۰۹ توسط شیمی‌دان فرانسوی؛ اوژن شولر در شهر پاریس تأسیس شد. امروزه این شرکت تمرکز خود را بر توسعه و تولید محصولاتی چون رنگ مو، کرم‌های مراقبت از پوست و ضدآفتاب، لوازم آرایشی، عطر و ترکیبات معطر، معطوف نموده‌است. شرکت لورئال همچنین در زمینه‌های دیگری مانند مهندسی بافت، درماتولوژی و تولید داروهای شیمیایی فعال شده و در حوزه فناوری نانو دارنده بالاترین تعداد ثبت اختراع در ایالات متحده است.

 لوازم آرایشی اوریف لیم

لوازم آرایشی اوریف لیم

 لوازم آرایشی اوریف لیم  (OriFlame)

نام یک شرکت لوازم آرایشی سوئدی است که در سال ۱۹۶۷ (میلادی) (۱۳۴۶ هجری شمسی) توسط دو برادر به نام‌های رابرت و یوناس آف یوکنیک در سوئد تأسیس شد. محصولات این کمپانی ارگانیک بوده و به صورت فروش مستقیم به فروش می‌رسد. این شرکت دارای درآمد بیش از یک میلیارد یورو در سال و همچنین مالکیت پنج کارخانه در پنج کشور را داراست.دارای محصولات مختلفی برای مراقبت‌های شخصی از پوست، محصولاتی برای تغذیه پوست، محصولات زیبایی طبیعی و … است.

لوازم آرایش اتود

لوازم آرایش اتود

لوازم آرایش اتود( Etude)

این برند مربوط به یک شرکت تولید کننده لوازم آرایشی در کره جنوبی است. در مقایسه با تمام محصولات آرایشی در جهان برند Etude دارای کیفیت خوب و قیمتی ارزان‌تر بوده و به همین دلیل به طور گسترده در بسیاری از سالن‌های آرایشی و زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گروه مد و زیبایی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برندهای معروف لوازم آرایش در دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..