تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیرکل جنجالی، مدیرعامل تراکتور شد

بعداز استعفای صادق درودگر از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی هیات مدیره این باشگاه به ریاست عباس الیاسی جلسه فوری تشکیل داد تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

بعد از بحث و تبادل نظر اعضای هیات مدیره سرانجام ضمن موافقت با استعفای صادق درودگر، علیرضا اسدی عضو هیات مدیره این باشگاه به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شد.

اسدی که سابقه دبیرکلی فدراسیون فوتبال را دارد، چند روز قبل به عنوان عضو هیات مدیره تراکتور کارش را شروع کرد و حالا مدیرعاملی این باشگاه را برعهده گرفت. او در دوران دبیرکلی فدراسیون فوتبال بارها به خاطر مصاحبه ها و درگیری‌هایش با اهالی فوتبال جنجال ساز شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیرکل جنجالی، مدیرعامل تراکتور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..