تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسوایی جدید شبکه‌های ضد انقلاب/ وقتی رسانه‌های معاند شهدای بحرینی را جای معترضین جا می‌زنند! + فیلم و تصاویر

رسانه‌های معاند با انتشار تصویر دو جوان مدعی شدند که آن‌ها در اعتراضات ماه‌های گذشته اهواز دستگیر و به مکانی نامعلوم منتقل شدند درحالی که این دو جوان از شهدای قیام بحرین در سال ۹۵بودند.

به گزارش صدخبر در ماه ‌های گذشته پس از بروز پاره‌ای از مشکلات اقتصادی و کوتاهی برخی از مسئولین در رسیدگی به این مشکلات، مردم خوزستان و برخی دیگر از مناطق ایران در اعتراضاتی که داشتند، پیگیر حل مشکلات خود بودند.

در این بین رسانه‌ های ضد‌انقلاب برای دمیدن در آتش این اعتراضات به حق و تبدیل آن به اغتشاش و ناامنی به هر حربه و دروغی متوسل شدند.  

یکی از دروغ‌هایی که این روزها در بستر رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی دشمنان و ضد انقلاب علیه نظام منتشر شد خبر دستگیری دو جوان اهوازی به نام های «رضا ریحانی» و «خالد خسرجی» و انتقال آنها به مکانی نامعلوم توسط عوامل امنیتی می‌باشد به نحوی که از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

اما حقیقت مطلب از این قرار بود که کارگران گروه ملی صنایع فولاد اهواز برای رساندن صدای خود به مسئولین در راستای پرداخت معوقات خود، تجمعات اعتراض آمیزی را در طی چندین روز در اهواز انجام دادند، پس از یکی از این اعتراضات که مقابل استانداری اهواز انجام شد خبری دروغین به سرعت در رسانه های ضد انقلاب و فضای مجازی منتشر شد، در این خبر تصاویر دو تن از شهدای قیام بحرین با اسامی جعلی به عنوان ناپدید شدگان اعتراضات آنروز کارگران گروه ملی صنایع فولاد در اهواز اعلام شده بود.

 

ابتدا صدای آمریکا با اعلام اسامی این دو نفر خبر دستگیری آنها را منتشر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسوایی جدید شبکه‌های ضد انقلاب/ وقتی رسانه‌های معاند شهدای بحرینی را جای معترضین جا می‌زنند! + فیلم و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..