تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای 75 درصد برنامه های تبلیغات اسلامی در حاشیه شهر رشت

اجرای 75 درصد برنامه های تبلیغات اسلامی در حاشیه شهر رشت

حجت الاسلام والمسلمین صادق دوستار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت در گفت وگو با ایکنا از گیلان، به نقش ویژه روحانیون در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: تلاش در مسیر اصلاح و بهبود مسائل فرهنگی همواره از دغدغه‌های قشر روحانیون بوده که تاکنون این برنامه‌ها را با روحیه‌ای جهادگونه به پیش برده‌اند.

وی توجه ویژه به مناطق محروم شهرستان رشت و اجرای برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی در محله‌های محروم و کمتر برخوردار را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد:‌ اداره تبلیغات اسلامی رشت امسال 75 درصد برنامه‌های خود را به مناطق محروم این شهرستان به ‌ویژه حاشیه شهر رشت اختصاص داده است.

رئیس تبلیغات اسلامی رشت، با بیان اینکه به منظور یکسان سازی فعالیت ها، امسال یک شعار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در طرح اوقات فراغت شهرستان انتخاب شده است، تصریح کرد: «همه با هم،‌ مبارزه با آسیب‌های اجتماعی» شعاری است که امسال اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت برای اجرای برنامه‌های خود با توجه به حساسیت موضوع برگزیده است.

حجت الاسلام دوستار، از وجود 20 پایگاه،‌ ویژه گذراندن اوقات فراغت در شهرستان رشت خبر داد و بیان کرد:‌ خروج از تمرکزگرایی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و توجه بیشتر به مناطق و محله‌های کمتر برخوردار از جمله برنامه‌های اصلی و راهبردی امسال اداره تبلیغات اسلامی شهر رشت است.

وی از وجود 11 بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان و 9 هسته فرهنگی ویژه جوانان در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: 927 نفر در شهرستان رشت عضو کانون‌ها و پایگاه‌های طرح اوقات و فراغت هستند که 64 درصد آنها را کودکان و نوجوانان و حدود 36 درصد آن را جوانان تشکیل می دهد.

این کارشناس دینی، به فعالیت 40 مربی در پایگاه‌های بیست‌گانه فرهنگی و آمو‌زشی اشاره کرد و ادامه داد:‌ با کمک سایر دستگاه‌ها هسته‌های مختلفی در شهرستان رشت تشکیل شده که در آنها با برگزاری کلاس‌های آموزشی به امر پیشگیری از اعتیاد و بیان اثرات سوء مصرف مواد مخدر اقدام شده است.

حجت الاسلام دوستار، از همکاری متقابل تبلیغات اسلامی شهرستان رشت با نهادهایی نظیر نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد و تاکید کرد:‌ برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و آشنایی جوانان،‌ نوجوانان و خانواده‌های آنان با اثرات سوء مصرف مواد مخدر باید بیشتر به برنامه‌های تبلیغی توجه شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای 75 درصد برنامه های تبلیغات اسلامی در حاشیه شهر رشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..