تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارگاه فرهنگی اربعین را حتی بدون یک ریال دولتی اداره می کنیم

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین نمی خواهیم یک ریال دولتی بگیریم می خواهیم این قرارگاه را با وجوهات و کمک های مردمی، کاملا مردمی اداره کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سعید اوحدی در آیین افتتاح قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 8 برگزار شد با اشاره به تلاش سپاه برای برپایی پیاده روی اربعین اظهار داشت: سال گذشته در مرز، سپاه اقدامات چشمگیری برای راحتی و آرامش زائران اربعین داشت که جای تقدیر دارد، سال ۹۲ ما حتی یک موکب اربعین نداشتیم اما امروز در پرتو چراغ هدایت امام حسین این همه عاشق دل سوخته به عشق زیارت ایشان پیاده می روند و در این مسیر میبینیم که توسط خدام امام حسین چگونه تکریم می شوند.


وی به اهمیت خدمت به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نقل شده که هرکسی قبر امام حسین(ع) را در کربلا زیارت کند و به زائران ایشان خدمت کند انگار به خدا خدمت کرده است.


اوحدی با بیان اینکه امیدواریم با همت مردم جشنواره سوگواره هنر اربعین را برپا کنیم گفت: بیش از ۱۵۰ هزار زائر غیرایرانی از مرز کشورمان به کربلا مشرف می‌شوند، اما کار فرهنگی در این زمینه صورت نگرفته است که امیدواریم با عزم جدی امسال اربعین باشکوهی برگزار کنیم.


وی افزود: تلاش می کنیم با با برگزاری سوگواره فرهنگی هنری اربعین و هماهنگی پیاده روی اربعین جاماندگان حسینی با کمک هنرمندان کشورمان به تولیدات و مستندات فرهنگی هنری همت گماریم و عظمت کنگره اربعین را بیش از گذشته به دلدادگان محسینی منعکس کنیم.


وی با اشاره به اینکه ما نیازمند مشارکت دولتی نیستیم خاطر نشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند برای رسیدن به اهداف باید به مردم متوسل شد بر همین اساس ما نیز با حمایت مردمی قرارگاه اربعین را ساماندهی می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارگاه فرهنگی اربعین را حتی بدون یک ریال دولتی اداره می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..