تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایگاه انتقال خون سبزوار تنها یک پزشک دائم دارد

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: پایگاه انتقال خون سبزوار تنها یک پزشک دائم دارد که کار خونگیری مراجعان اهدای خون را با مشکل مواجه کرده است.

 سیدحمیدرضا اسلامی بعدازظهر امروز  در نشستی خبری با اصحاب رسانه سبزوار افزود:به صورت میانگین روزانه 60 الی 70 نفر برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون سبزوار مراجعه می‌کنند اما این مرکز با کمبود پزشک دائم مواجه است.

وی ادامه داد: پایگاه انتقال خون سبزوار در سال گذشته حدود 33 هزار و 365 کیسه خون و فرآورده خونی را تولید کرده است.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: در سال گذشته 15 هزار و 892 نفر برای اهدای خون به این پایگاه مراجعه کردند که معاینه این تعداد تنها با فعالیت یک پزشک دائم انجام شد و 13 هزار و 52 نفر در این شهرستان موفق به اهدای خون شدند.

وی یکی دیگر از مشکلات پایگاه انتقال خون سبزوار کمبود فضای فیزیکی و عدم جذب اعتبار برای احداث ساختمان جدید دانست و گفت: زمین مورد نیاز احداث ساختمان پایگاه انتقال خون سبزوار مشخص شده اما با توجه به اعتبارات دولتی، احداث این ساختمان به مشکل خورده است.

اسلامی گفت: برای تکمیل پروژه ساختمان انتقال خون سبزوار و همچنین نوسازی تجهیزات پایگاه فعلی نیازمند مشارکت و کمک‌های خیرین نیک اندیش هستیم و اعتبار دولت به تنهایی کافی نیست.

وی به سبب حوادث زیاد در محورهای شهرستان سبزوار افزود: مقرر شد، به دلیل وقوع حوادث بالا در این شهرستان گروه O منفی در اختیار اورژانس قرار بگیرد تا هنگام وقوع حوادث رانندگی بیماران گروه خونیO منفی تنها از گروه خونی خود دریافت می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایگاه انتقال خون سبزوار تنها یک پزشک دائم دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..