تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت وزارت صنعت با قیمت ۱۰۱ میلیون تومانی رنو ساندرو استپ وی

عرضه محدود خودرو از سوی خودروسازان ، حضور شدید واسطه ها و دلالان در بازار، هجوم مردم برای خرید خودرو نه برای مصرف بلکه برای حفظ سرمایه را می توان برخی از دلایل افزایش قیمت خودرو در بازار دانست . به نظر می رسد عامل اخیر مهم تر است زیرا بخش مهمی از تقاضا را می توان برای حفظ سرمایه یا کسب سود یا نگرانی از افزایش بیشتر دانست و بر این اساس بیم آن می رود با این روند در آینده بسیار نزدیک شاهد انفجار بیشتر قیمت و نه حباب در این بازار باشیم.
اصغر خسروشاهی مشاور خودرویی وزیر صنعت امروز با حضور در نشست خبری اعضاء انجمن قطعه سازان با اشاره به اینکه وزارت صنعت در جریان تمامی اطلاعات ارزی و خرید قطعات و مواد از قطعه سازان و خودروسازان است، اعلام كرد: در رابطه با صنعت خودرو فقط وزارت صنعت اثرگذار نيست و سایر دستگاه ها مانند وزارت اقتصاد، بانک مرکزی هم دخيل هستند به همین خاطر باید به جمع بندی نهایی در این خصوص برسیم.او ادامه داد: نامه انجمن قطعه سازان به هیات دولت  ارسال شده و ساماندهی وضعیت فعلی نیازمند تصمیم گیری های مجموعه هیات دولت است.
خسروشاهی در پاسخ به پرسشی مبنی بر درخواست افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان گفت: درخواست افزایش قیمت از سوی دو خودروساز به رییس جمهوری رسیده است اما چون این موضوع در شرایط غیر عادی اعلام شده باید رئیس جمهور خود در این رابطه تصمیم گیری کند.
وی اضافه کرد: خودروسازان در نامه خود به وزارت صنعت درخواست آزاد سازی قیمت خودرو و فروش محصولات 5 درصد زیر قیمت بازار را دارند.
خسروشاهی با اعلام اینکه وزارت صنعت موافق آزادسازی قیمت خودرو است در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت 101 میلیون تومانی  استپ وی با دلار 9 هزار تومانی معقول است، گفت: بله معقول است. قیمت خودرومشاور خودرویی وزیر صنعت در خصوص پرداخت یارانه به قطعه سازان، افزود: هرگونه رانت فساد ایجاد می‌کند و نباید هیچ رانتی در این زمینه داده شود.
همچنين او ضافه کرد: در حال حاضر که ارز 4200 تومانی برای قطعه سازان به نرخ آزاد رسیده است، آشفتگی و تبعاتی به همراه دارد، اما تا یک یا دو هفته آینده و پس از اصلاحیه های صورت گرفته بر تصمیم گیری ها این وضعیت بهبود می یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت وزارت صنعت با قیمت ۱۰۱ میلیون تومانی رنو ساندرو استپ وی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..