تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات غیر نفتی ایران امسال به ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد

معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت گفت: صادرات غیرنفتی از ۵۰۰ میلیون دلار سال ۵۷ به مرز ۵۰ میلیارد دلار در سال ۹۷ خواهد رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان،محمدرضا مودودی گفت: طی ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد صادرات غیر نفتی به ۱۰ هزار درصد رسیده است.

وی افزود: صادرات غیرنفتی از ۵۰۰ میلیون دلار سال ۵۷ به مرز ۵۰ میلیارد دلار در سال ۹۷ خواهد رسید.

معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت پیرامون انتخاب صادرکنندگان نمونه، گفت:ثبت نام از ابتدای مردادماه در سایت «نمونش» آغاز شده و تا پایان این هفته ادامه دارد و متقاضیان انتخاب صادرکننده نمونه تا پایان این هفته فرصت دارند در این سایت ثبت نام کنند.

وی اظهار داشت: پارسال شرط شرکت در انتخاب صادرکننده نمونه نداشتن بدهی بانکی بود، اما در شرایط کنونی، این شرط برداشته شده است.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات غیر نفتی ایران امسال به ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..