تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعار هفته ملی ازدواج اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه صادقی کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی ، به مناسبت هفته ملی ازدواج ( 28 – 22 ) مرداد ماه با اعلام شعار این هفته تحت عنوان "بهترین ازدواج آسان ترین ازدواج است" گفت : 22 مرداد ماه سال جاری، مصادف با اول ذی الحجه سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده و جوانان می توانند با الگو قرار دان آن به بهترین و آسانترین ازدواج دست یابند.

وی گفت: هم کف و همتا بودن، قناعت، دوری از اشرافی گری و تجمّلات ، سخت نگرفتن بر همدیگر، ملاک قراردادن معیارها و خصوصیات معنوی و دینی و اخلاقی از جمله موارد آموزشی این پیوند آسمانی است.

وی همچنین مهریه پایین، بنا کردن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی از روی شناخت، حجب و حیا را نیز از جمله دیگر ویژگی های این پیوند برشمرد و گفت جوانان می توانند با محور قرار دادن معیارها و شاخص های فوق به بهترین و آسان ترین ازدواج ممکن دست یابند .

صادقی بیان کرد: طی هفته ملی ازدواج به منظور ترویج ازدواج سالم و پایدار در جوانان و در راستای سیاستهای ابلاغی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری، با مشارکت کلیه ذینفعان درون و برون سازمانی، فعالیت های گسترده ای در کل کشور انجام می شود.

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی ، اهداف برگزاری روز و هفته ازدواج را حساس سازی اجتماعی و معطوف کردن توجه جوانان به امر سلامت فردی، خانوادگی واجتماعی ، آگاهی رسانی به خانواده ها در مورد حیطه های اولویت دار سلامت جوانان در امر ازدواج و آگاه سازی اجتماعی در خصوص ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری دانست.

صادقی هدف ابلاغ شده از دفتر سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت متبوع را آشنایی واحدهای ارایه خدمات در سازمان های ذیربط ، در خصوص لزوم پرداختن به سلامت جوانان و ضرورت برنامه ریزی به منظور تامین منابع و ساختارسازی جهت ارایه این گونه خدمات در آینده برای این گروه سنی اعلام کرد.

انتهای پیام/د

اهداف برگزاری روز و هفته ازدواج اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعار هفته ملی ازدواج اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..