تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان خارجی از دانشگاه شهرکرد دیدن کردند

دانشجویان خارجی از دانشگاه شهرکرد دیدن کردندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جمعی از مسئولان و دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های عالی دفاع ملی و مالک اشتر تهران، با حضور در دانشگاه شهرکرد، از بخش‌های مختلف، قابلیت‌ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و ورزشی این واحد علمی دیدن کردند.

سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد در این برنامه ضمن ارائه گزارشی از قابلیت‌ها و توانایی این دانشگاه در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی گفت: دانشگاه شهرکرد از سال قبل، اقدام به جذب سه دانشجوی خارجی در رشته‌های ادبیات و علوم انسانی، حقوق و ریاضی کرده است.

وی افزود: این دانشگاه برای افزایش جذب دانشجوی خارجی و افزایش تعاملات علمی و بین المللی با کشور‌های مختلف بخصوص عراق، آمادگی لازم را دارد.

حسن الساعی وزیر سابق حمل و نقل عراق و مسئول گروه جهاد البناء هم به نمایندگی از دانشجویان عراقی شرکت کننده در این برنامه، ضمن تشکر از کمک‌های مسئولان جمهوری اسلامی و ارائه خدمات علمی و آکادمیک به دانشجویان عراقی، خواستار گسترش روابط و تعامل موجود به دلیل وجوه مشترک دینی، مذهبی، فرهنگی و تاریخی شد.

وی همچنین از تمایل کشور عراق برای اعزام دانشجویان بیشتر جهت تحصیل به ایران، به دلیل فراهم شدن موقعیت تحصیل در محیط نزدیک و شبیه به فضای فرهنگی عراق بمنظور مصون ماندن از تبعات هجوم فرهنگ غربی و سطح بالای علمی دانشگاه‌های ایران و تدریس رشته‌های مورد نیاز عراق در آنها خبر داد.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ش

تعاملات علمی و بین المللی با کشور‌های مختلف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان خارجی از دانشگاه شهرکرد دیدن کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..