تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاکبرداری غیر اصولی سه کشته برجای گذاشت

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر نژاد رحیم رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر  گفت :  پنج نفر ازروستای عارف آباد کاشمر به قصد جمع آوری خاک جهت تهیه شیره انگور به تپه های حوالی روستای عارف آباد رفته بودند که متاسفانه در حین کار،  محل خاکبرداری  دچار ریزش می شود و چهار نفر در زیر خاک مدفون می شوند.

خاکبرداری غیر اصولی سه کشته برجای گذاشت

وی افزود: یکی از افراد که نجات پیدا می کند با مشقت فراوان خود را به روستا می رساند و درخواست کمک می کند .

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت : با تماس این فرد به سامانه ۱۲۵ بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه قائم ؛ به محل اعزام گردیدند که قبل از رسیدن آتش نشانان دختر بچه ۱۰ ساله نجات پیدا می کند.

 امیر نژاد رحیم افزود: متاسفانه در این حادثه پیرمردی ۷۰ ساله،  مردی جوان و یک کودک جان باختند  که در حضور بازپرس از زیر آوار بیرون آورده شدند و جهت مراحل قانونی تحویل بیمارستان شدند.

انتهای پیام//و.ت

خاکبرداری غیر اصولی حادثه ساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاکبرداری غیر اصولی سه کشته برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..