تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احیای عرصه های طبیعی آسیب دیده از طرح‌های معدنی کشور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛مدیر کل حفاظت و حمایت از عرصه‌های منابع طبیعی کشور  در گردهمایی مدیران حفاظت از منابع طبیعی کشور در گرگان گفت: از سال ۱۳۸۶ تاکنون بیش از ۶۶ میلیون هکتار برای طرح‌های معدنی از سوی وزارت صنعت، معدن برای اجرای طرح استعلام شد که تنها با دو و نیم میلیون هکتار آن موافقت شده است.

بهمن افراسیابی گفت: از پارسال با اختصاص ردیف بودجه‌ای، کار احیای منابع ملی آسیب دیده در عرصه‌های طرح‌های معدنی آغاز شده است.

وی افزود: تا کنون ۱ هزار و ۷۰۰ هکتار از این عرصه‌های آسیب دیده معدنی بازسازی شد.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان هم گفت:: ۱۵ درصد از حقوق و درآمد دولتی اکتشاف معادن به حساب خزانه دولت برای احیاء جنگل‌ها واریز می‌شود.

همچنین قزلسفلو میدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری گلستان با اشاره به اینکه در گلستان با استعلام ۱۶۳ مورد اجرای طرح معدنی در عرصه‌های منابع ملی موافقت شد افزود: این فعالیت‌ها در زمینه شن و ماسه، سنگ لاشه، ذغال سنگ، ید و صدف کوهی در سطح ۸۲ هزار هکتار است.

در این گردهمایی دو روزه مدیران حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی آخرین اقدامات اجیا و بازسازی عرصه‌های ملی که طرح‌های معدنی در آن اجرا شده است را بررسی کردند.

انتهای پیام /ن

منابع ملی کشور احیا می شوند

منبع : خبرگزاری صداوسیما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احیای عرصه های طبیعی آسیب دیده از طرح‌های معدنی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..