تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزیدگان هفته فرهنگی شهروندی سقز معرفی شدند

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر زارع زاده دبیرهفته فرهنگی شهروند سقز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و دست اندرکاران برگزاری این حرکت فرهنگی گفت: این کار فرهنگی با رویکرد و سیاستی جدید و رفتن به مکان‌هایی که شهروندان در محلات حضور حداکثری داشتند، برگزار شد.
مسئول کمسیون فرهنگی شورای شهر سقز افزود: این جشنواره پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که استان کردستان یک استان فرهنگی است برگزار شد و انتظار است این حرکت تقویت و گسترش یابد.
وی افزود: هفته فرهنگی شهروند سقز با گستره و حضور ۱۵ استان کشور، در ۴ بخش مسابقات قرآنی، کاریکاتور، فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی از تاریخ ۱۶ الی ۲۲ مرداد ماه توسط شورای شهر و شهرداری سقز و به مدت یک هفته در سطح شهر برگزار شد.
علی محمدیان معاون عمرانی فرماندار سقز نیز در این مراسم گفت: پیام هفته شهروندی همگرایی، همراهی و مشارکت بیشتر شهروندان و مسئولان در راستای پیشرفت و خدمتگزاری بیشتر می‌باشد.
سردار دوغی رئیس شورای شهر سقز در ادامه با اشاره به نقش مهم تئاتر در مراودات و اشتراکات فرهنگی اشاره و از همکاری تمامی ادارات و کسانی که برای پیشبرد این کار فرهنگی از جمله استاندار، نماینده سقز و بانه، اداره کل ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر، شهردار و مجموعه شهرداری، دبیر بخش‌های مختلف هفته فرهنگی شهروند، تمامی هنرمندان و ... تشکر کرد. 
 انتهای پیام/م

برگزاری آیین اختتامیه هفته فرهنگی شهروندی سقز با معرفی برگزیدگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزیدگان هفته فرهنگی شهروندی سقز معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..