تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه راهبردی عملیاتی شهر و شهرداری سنندج تهیه و تدوین می‌شود

شهردار سنندج خبر داد:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حشمت اله صیدی در جلسه هماهنگی جهت آغاز اجرای تهیه و تدوین برنامه راهبردی عملیاتی شهر و شهرداری که با حضور صاحبنظران و مدیران شهرداری برگزارشد، گفت: برنامه ریزی از سطح بلند مدت تا کوتاه مدت به لحاظ تاثیری که بر ساماندهی فعالیت ها، هزینه‌ها و افزایش بهره وری سازمان ایفا می‌کند؛ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نیاز‌های مدیریت شهری تدوین برنامه راهبردی است، به نحوی که بتواند در بخشی از مسایل روزمره شهر مورد استفاده قرار گیرد.
شهردار سنندج افزود: شهر‌ها باید چشم انداز بلندمدت برای خود تعریف کرده که باید آن را در سه حوزه کوتاه، میان و بلند مدت طبقه بندی نمایند که برای طراحی این چشم انداز نیاز به استراتژی توسعه شهری CDS که به توسعه شهر‌ها شکلی هدفمند به صورت مشارکتی با مشارکت همه بهره برداران می‌دهد.
وی عنوان کرد: دستورالعمل اجرای تهیه برنامه عمرانی پنج ساله شهرداری‌ها از سوی وزارت کشور در واقع یک الگوی تلفیقی از برنامه‌های راهبردی بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت است.
شهردار سنندج با اشاره به اینکه شهرداری‌ها می‌توانند نقش تاثیرگذاری در طراحی و تهیه طرح‌های راهبردی براساس عوامل هویت بخش منطقه داشته باشند یادآور شد: وجود این برنامه سبب توسعه شهر‌ها خواهد شد.
انتهای پیام/م
تهیه و تدوین برنامه راهبردی عملیاتی شهر و شهرداری سنندج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه راهبردی عملیاتی شهر و شهرداری سنندج تهیه و تدوین می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..