تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارومیه با والیبال و والیبال با ارومیه خواهد بود

ساعت: 15:21 منتشر شده در مورخ: 1397/05/23 شناسه خبر: 1398086

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین شهرداری ارومیه در راستای حفظ والیبال ارومیه تلاش کنند تا ارومیه با والیبال و والیبال با ارومیه بماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تاکید بر اینکه ارومیه مهد والیبال ایران است، اظهار داشت: از مسئولین شهرداری ارومیه خواستاریم تا تعداد بازیکنان بومی در باشگاه شهرداری ارومیه افزایش یابد و قراردادهای بالای یک میلیارد را تجدید نظر کرده و کاهش دهند.

وی، افزود: نیروهای حاشیه نیروهای پشتیبان و نیروهای اضافه که هم هزینه آور و هم مشکل دار هستند را قطع همکاری کنند چراکه در والیبال ۶ نفر در زمین بازی می کنند، ۶ نفر بازیکن رزرو بوده و ۵ نفر هم همراه این بازیکنان می توانند باشند که مجموعا ۱۷ نفر می شود نه اینکه ۴۰ تا ۵۰ نفر باشد. این افرادی که با عنوان مشاور و غیره حضور دارند باید حذف شوند تا هزینه تیم داری به حداقل برسد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما نمایندگان در مجلس بخاطر اینکه شهرداری ها به کارگران خود حقوق پرداخت نکرده، با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و دغدغه شوراها انحلال تیم والیبال برای پرداخت حقوق کارگران شهرداری است قانون دو فوریتی تصویب کردیم که مثل سال های قبل درآمدهای شهرداری به صورت مستقیم به حساب وزارت کشور واریز شود تا همچون سال های قبل حقوق ها به شهرداری ها همان روز توزیع شود.

قاضی پور، با اشاره به این که متاسفانه آقای نوبخت رئیس برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور این پول ها را گرفت ولی به حساب شهرداری ها واریز نکرد، ابراز کرد: به همین دلیل شهرداری ها با مشکلات عدیده ای مواجه شدند و مسئله دیگر اینکه شهرداری ها پول کارگران را پرداخت نمی کنند تا به نمایندگان فشار وارد کنند و نمایندگان قانونی را تصویب کنند تا دوباره ولخرجی در شهردای ها راه پیدا کند.

وی، با اشاره به وضعیت اقتصادی امروز ایران اذعان کرد: در سال تحریم و نبرد اقتصادی قرار داریم جنگ رودررویی با شیطان بزرگ و یاران او همچون صهیونیست ها و عربستان است بنابراین همه باید دست به دست هم بدهیم و هزینه های زائد و چشمگیر را کم کنیم، از شورای اسلامی شهر ارومیه هم می خواهیم که نسبت به ادامه کار باشگاه والیبال شهرداری همت کنند.

این نماینده مجلس، با اشاره به روند جذب اسپانسر برای والیبال ارومیه تصریح کرد: با آقای دزفولی شرکت ایرانسل صحبت کردیم وعده مساعدت حمایت داده اند، چند پشتیبان و اسپانسر دیگر هم هماهنگ می شویم تا سریعا این تیم دوباره زنده و پویا شود و مردم قهرمان و جوانان با استعداد ارومیه که از ۷۰ سال قبل بزرگان ما و پیشکسوتان ما والیبال شهرمان را به اینجا رسانده اند و نوجوانان و جوانان و بزرگسالان ما تلاش کرده اند ادامه بیابد.

قاضی پور، افزود: امید داریم در تمام مسابقات جهانی بازیکنی از ارومیه حتما حضور داشته باشد و از این محل کسب درآمد کرده و در شهر ارومیه هزینه کنند چرا که این یعنی درآمد وسیع و ارز آوری، ما باید به ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان والیبال را آموزش بدهیم که همگی در سطح تیم ملی باشند تا باشگاه های جهان با این ها قرارداد ببندند هم در اقصی نقاط دنیا بازی کنند هم نام جمهوری اسلامی درخشیده و درآمدزایی کنند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارومیه با والیبال و والیبال با ارومیه خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..