تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت ازدواج در جامعه خوب نیست

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1397/05/23 شناسه خبر: 1398073

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: خانواده ها در امر ازدواج برای پیشگیری از مشکلات بعدی به هم کفو بودن و همتراز بودن در زمینه فرهنگی، اعتقادی، سوادعلمی، اقتصادی، مذهبی و علاقه توجه داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در آئین اهدای جهازیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر امر ازدواج، اظهار کرد: اینکه از هر چهار ازدواج یک مورد به طلاق می انجامد نشان دهنده یک چالش و بحران است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه طلاق، منفورترین حلال و دستور دینی است، افزود: اگر اصول ازدواج صحیح رعایت نشود، نتیجه آن طلاق می شود.

وی گفت: متاسفانه وضعیت ازدواج در جامعه خوب نبوده و لازم است خانواده ها به اصول ازدواج توجه داشته و زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند.

حسن زاده تصریح کرد: در امر ازدواج برای پیشگیری از مشکلات بعدی، خانواده ها به مواردی مانند هم کفو بودن و همتراز بودن در زمینه فرهنگی، اعتقادی، سوادعلمی، اقتصادی، مذهبی و علاقه توجه داشته باشند که دو خانواده در این زمینه ها هم کفو و همتراز باشند تا از مسائل بعدی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه خانواده ها باید از لحاظ فرهنگی هم کفو باشند، افزود: خانواده ها در کنار هم کفو بودن از لحاظ فرهنگی، باید از لحاظ اعتقادی و مذهبی نیز هم کفو باشند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه عدم هم کفو بودن، نتیحه و تاثیر خود را در دراز مدت نشان می دهد، تصریح کرد: ازدواج باید با شناخت کافی انجام گیرد تا شاهد افزایش آمار ازدواج و کاهش آمار طلاق باشیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم به ۴۰ سری جهیزیه تدارک دیده شده برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت ازدواج در جامعه خوب نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..