تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر با راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی اردبیل

ساعت: 16:33 منتشر شده در مورخ: 1397/05/23 شناسه خبر: 1398177

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی اردبیل خبر داد؛

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: راه اندارس نمایشگاه دائمی صنایع دستی در اردبیلی ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سبلان‌ما،نادر فلاحی ظهر امروز در نشست با فعالان حوزه صنایع دستی استان اردبیل  از راه‌اندازی  نمایشگاه دائمی صنایع دستی در خیابان مقدس اردبیلی خبر دادو گفت: راه‌اندازی این نمایشگاه  200 فرصت شغلی را در این حوزه ایجاد می کند.

وی گفت: برای احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی 50 میلیارد ریال  اعتبار از طریق استاندری اردبیل در مدت دو سال اختصاص می یابد که البته  تلاش و پیگیری برای جذب اعتبارات احداث این نمایشگاه با جدیت دنبال می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ایجاد تصریح کرد:توسعه صنایع دستی در امر اشتغالزایی تاثیر به سزایی دارد از این رو لازم است از فعالان این عرصه حمایت های همه جانبه صورت بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر با راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..