تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در اردبیل

ساعت: 16:33 منتشر شده در مورخ: 1397/05/23 شناسه خبر: 1398175

دادستان اردبیل از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در اردبیل و اکیپ‌های تلفیقی برای کنترل بازار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،ناصر عتباتی امروز در جلسه شورای قضایی استان و جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در اردبیل از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در اردبیل و اکیپ‌های تلفیقی برای کنترل بازار خبر داد.

وی گفت: شعب ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی با هدف رسیدگی به‌موقع و سریع به پرونده‌های متخلفان در حوزه بازار و اخلالگران در نظام اقتصادی استان در دستگاه قضایی  راه‌اندازی شده  است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تاکید بر برخورد بی اغماض با عاملان احتکار در اردبیل، اظهار داشت: در راستای نظارت و رصد قیمت کالاها و خدمات در استان این اکیپ‌ها ی تلفیقی با همکاری و مشارکت دستگاه‌های متولی امر در اردبیل تشکیل شده و این اکیپ ها به صورت شبانه روزی  بر بازار نظارت و بازرسی می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای حفط ثبات  آرامش بازار برنامه‌ریزی ویژه و اساسی  انجام شده و  در صورت مشاهده هر گونه تخلف،پرونده برای این تخلف تشکیل شده و با ارجاع به دادگستری و تعزیرات حکومتی رسیدگی‌های لازم در مورد پرونده متخلفان انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..