تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه‎گذاری عظیمی در عرصه رسانه‌ علیه کشورمان انجام شده است/ خبرنگاران گره‎گشای مشکلات جامعه باشند

ساعت: 16:29 منتشر شده در مورخ: 1397/05/23 شناسه خبر: 1398168

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : رسانه های خارجی سرمایه گذاری عظیم و کلانی را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند و این نشانگر یک خطر بزرگ برای جامعه ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی  ظهر امروز در مراسم نکوداشت روز خبرنگار در صداوسیمای استان اردبیل اظهارداشت: همه ما در زندگی خود خبرنگار هستیم و این پایه و اهمیت خبرها است که در قالب های مختلف اخبار را از همدیگر متمایز می کند اما باید در امر انتشار اخبار تأثیرگذار همت مضاعف داشته باشیم.

آیت الله سید حسن عاملی با اشاره به اینکه خبرنگار باید هر آنچه که می بیند همان را واضح و روشن بیان کند، افزود: خبرنگاران مهمترین رکن در تنویر افکار عمومی هستند،بنابراین خبرنگار هر خبری را که بیان می کند باید همچون خورشید روشن و عیان باشد.

وی با بیان اینکه خبر رسانی بسیار سخت و دشوار و مسائل و مشکلات خود را می طلبد، تصریح کرد:خبرها را باید به سمتی ببریم که جامعه را رو به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

این مراسم با حضور خبرنگاران مرکزی ، شهرستانها، بخش ها و باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه‎گذاری عظیمی در عرصه رسانه‌ علیه کشورمان انجام شده است/ خبرنگاران گره‎گشای مشکلات جامعه باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..