تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت بلیط هواپیما در اردبیل افزایش نیافته است

ساعت: 15:32 منتشر شده در مورخ: 1397/05/23 شناسه خبر: 1398107

مدیر هواپیمایی ایران ایر استان اردبیل گفت: نرخ بلیط مسیر اردبیل به تهران حداقل نرخ بلیط در کشور و 2میلیون ریال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، منوچهر اسنفدیاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت ایران ایر قیمت بلیط پروازها در استان اردبیل را افزایش نداده است، گفت: نرخ بلیط مسیر اردبیل به تهران حداقل نرخ بلیط در کشور و 2میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول ایران ایر ایمنی و امنیت است، افزود: شرکت هواپیمایی ایران ایر نگاه تجاری در پرواز هوایی ندارد بلکه نگاه‎ها بیشتر معطوف به خدمات رسانی و تامین امنیت بیشتر مسافران است.

مدیر هواپیمایی ایران ایر استان اردبیل علت تاخیر پروازها در این استان را بیشتر مربوط به تامین امنیت هواپیما، شرایط جوی و مکان فرود هواپیما دانست و بیان داشت: تجهیز باند اصلی فرودگاه اردبیل برای جلوگیری از تاخیرها در دست اجرا است.

استان اردبیل از لحاظ پروازها رتبه چهارم کشور قرار داردو پروازهای هفتگی شرکت هواپیمایی ایران یر از فرودگاه های اردبیل و پارس آباد به مقصد تهران و مشهد و بالعکس انجام می شود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت بلیط هواپیما در اردبیل افزایش نیافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..