تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان به دنبال گسترش بذر ناامیدی در دل مردم هستند

ساعت: 18:20 منتشر شده در مورخ: 1397/05/23 شناسه خبر: 1398207

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش بذر ناامیدی در دل مردم جامعه است، بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان مردم توسط خبرنگاران تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، سعید یزدانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار داشتن در فضای سیاسی خاص به دلیل عدم عقلانیت سیاسی در امریکا، برای آحاد جامعه وظیفه‌ای برشمرد و افزود: رسالت مهم خبرنگاران نیز در این موقعیت، علاوه بر نوشتن، ایجاد تعهد و انسجام در جامعه ایرانی ـ‌ اسلامی است.

وی با بیان اینکه غرب در دو دهه گذشته در پی فروپاشی انقلاب اسلامی بوده، گفت: از منظر نگاه لیبرالیستی در دنیا، حکومت ایدئولوژیک مبتنی بر دین قابلیت ادامه حیات سیاسی ندارد اما اقتدار مشهود ایران اسلامی، به‌عنوان تنها نظام دینی ایدولوژیک، در دنیا خوشایند تفکر تئوریسین‌های لیبرالی نیست و با جریان‌سازی در پی از میان بردن انقلاب بوده‌اند.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه جریان‌سازی سیاسی و ایجاد جنگ میان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا توسط غرب منجر به انسجام سیاسی شده و میزان مشارکت در همه انتخابات کشور بالای 60 درصد بوده است، افزود: غرب انتخابات ایران را نوعی رفراندوم می‌داند و ایرانیان همواره در این رفراندوم سربلند بوده‌اند.

این مسئول هدف امروز غرب برای فروپاشی انقلاب اسلامی را جنگ اقتصادی برشمرد و با بیان اینکه در این جنگ نیز وظیفه همه مشخص است، افزود: بر خبرنگاران است تا در این نبرد ظرفیت ویژه اقتصادی ایران را به دنیا معرفی کنند.

یزدانی با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش بذر ناامیدی در دل مردم جامعه است، بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان مردم توسط خبرنگاران تأکید کرد و افزود: ایران را جامعه‌ای فاقد نشاط بیان می‌کنند و این بواسطه انتخاب نوع جامعه آماری آنها معنادار نیست.

وی با بیان اینکه ذات ایرانیان در این است که شرایط سخت موجب ایجاد انسجام اجتماعی قوی در آنها می‌شود، ادامه داد: امریکا با علم به این امر، با ایجاد جریان‌های سیاسی موجب ایجاد دو دستگی شد که تا به امروز ادامه دارد و نیاز امروز جامعه خلق و تقویت این انسجام با قلم خبرنگاران است.

فرماندار سوادکوه با اشاره به استحاله انقلاب‌ها و با بیان اینکه عمر مدیران نسل دوم انقلاب رو پایان است، یکی از وظایف خبرنگاران را انتقال عناصر فرهنگی و ارزش‌های معنوی انقلاب از نسل اول و دوم به سوم برشمرود و ادامه داد: نسل سوم انقلاب میراث‌دار نسل بعدی است.

یزدانی چهار ویژگی اصلی خبرنگاران را خلاقیت، مردمی بودن، لذت از حرفه خبرنگاری و حقیقت‌یابی برشمرد و افزود: خبرنگار باید به دنبال کشف حقیقت باشد و از محافظه‌کاری پرهیز کند.

وی با اشاره به صد سالگی سابقه خبرنگاری در ایران و با اشاره به وجود 50 خبرنگار در یک شهرستان حدودا 50 هزار نفری، وجود شاخص یک خبرنگار در هر هزار نفر را از افتخارات جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی شفافیت در رفتار ایجاد کرده تا هر کس بتواند در هر جایی قلم بزند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان به دنبال گسترش بذر ناامیدی در دل مردم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..