تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۱۳ انبار غیرمجاز و احتکار کالا در بجنورد

ساعت: 16:08 منتشر شده در مورخ: 1397/05/23 شناسه خبر: 1398149

رئیس اداره نظارت وبازرسی سازمان صنعت و معدن خبر داد؛

رئیس اداره نظارت وبازرسی سازمان صنعت و معدن از کشف و شناسایی 13 انبار غیر مجاز کالا در استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، نورالله ابراهیمی، رئیس اداره نظارت وبازرسی سازمان صنعت و معدن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بازرسی از بازار از روز 20 مرداد به صورت فشرده در سطح استان آغاز شده  و طی4 روز گذشته تاکنون 13 انبارغیرمجاز و احتکار در بجنورد کشف شده اند.

ابراهیمی افزود: انبارها شامل 4 داروخانه، یک انبار لوازم خانگی، 5 انبار خواروبار، یک انبار آرد، یک انبار کاغذ، یک انبار مواد غذایی بوده اند.

وی با اشاره به اینکه انبارهای خواروبار شامل موادی از قبیل برنج، روغن، قند و شکر، آرد و سایر خواروبار بوده اند، گفت: در لیست اقلام انبارهای خواروبار مواد غذایی اساسی مردم نگه داری شده بود.

ابراهیمی ادامه داد: بعد از پیگیری ها و بررسی های انجام شده، احتکار 3 انبار به قطع ثابت شده است.

وی خاطر نشان کرد: انبار کاغذ با ذخیره ی 20 هزار بسته کاغذ 500 تایی در پیلوت منزل، انبار یکی از داروخانه ها دارای 2 هزارعدد سوند وارداتی از چین که فاقد مهرسلامت بوده ، کشف دو یخچال خارجی به مبلغ 30 میلیون تومان بدون مجوز از جمله کالاهای احتکاری کشف شده بودند.

وی افزود: لازم به ذکر است که در تمامی این بازدید ها دادستان، مدیر کل تعزیرات حکومتی، اماکن، معاونت غذا و دارو، اداره آگاهی، سازمان صنعت و معدن و تجارت حضور داشته اند.

ابراهیمی ادامه داد: کالاهای ضبط شده در بخش دارویی در صورتی که تاریخ گذشته باشند تقلب و در صورتی که مدت زیادی در موقعیت شرایط نامناسب نگه داری شده باشند مرجوع می شوند.

وی گفت: این انبار ها برای بررسی وضعیت تایید احتکار پلمپ شده اند و کارشناسان به صورت شبانه روزی در حال پیگیری وضعیت هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۱۳ انبار غیرمجاز و احتکار کالا در بجنورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..