تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد با محتکران باید قاطع و محکم باشد

ساعت: 14:09 منتشر شده در مورخ: 1397/05/23 شناسه خبر: 1398082

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر گرفتاری ها و مشکلات مردم بخاطر احتکارها، سو مدیریت و نفوذی هایی است که در دستگاه های دولتی نفوذ کرده اند، خواستار برخورد قاطع مسئولین با محتکران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا عزیزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصر اترک، اظهار کرد: طی چهل سال گذشته گلایه های مردم از کم و کاستی ها نبوده بلکه از بی عدالتی هایی است که انجام شده است.

عزیزی افزود: قطعا باید با افرادی که با ارز 4200 تومانی کالا وارد کشور کرده و آن را احتکار می کنند تا به قیمت دلار 10000 تومانی بفروشند، مبارزه کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت ها باید با تمام نیروها و قوی تر از قبل انجام شود، گفت: عده قلیلی هستند که در جامعه التهاب ایجاد می کنند.

وی در پاسخ به نقش بسیج مردمی و سپاه در کشف انبارهای کالاهای احتکار شده و اعلام آمادگی فرمانده سپاه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: هردستگاهی که در این زمینه ورود کنند و بتواند بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کند، قابل تقدیر است و در این زمینه باید محکم عمل کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: مردم از اینکه با مفسدان اقتصادی و اخلال‌گران در بازار  با قاطعیت برخورد نمی شود، گلایه دارند و  ساماندهی وضعیت موجود را از حقوق شهروندی اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد با محتکران باید قاطع و محکم باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..