تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از برنامه‌ای که سکته را هشدار می‌دهد تا زبان الکترونیکی برای تشخیص کیفیت عسل

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اختراعات مخترعان در سراسر جهان سبب رشد و پیشرفت و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات بپردازیم.

لباس های نانویی که کثیف نمی‌شوند

به تازگی گروهی از محققان موفق به تولید لباس‌های بیمارستانی شده‌اند که هیچ نوع میکروب و باکتری را به خود جذب نمی‌کند و سالم و تمیز می‌ماند.

این محصولات بیمارستانی که متشکل از لباس و ملحفه هستند به نانو فناوری‌هایی مجهز هستند که اجازه نمی‌دهند هیچ نوع میکروبی به پارچه بچسبد و همین موضوع سبب کاهش آلودگی و عفونت می‌شود.

از برنامه‌ای که احتمال ابتلا به سکته را متوجه می‌شود  تا زبان الکترونیکی که کیفیت عسل را تشخیص می‌دهد

 برنامه که از طریق شناسایی لبخند احتمال سکته مغزی را  تشخیص می‌دهد

گروهی از مخترعان برنامه جدیدی را اختراع کرده‌اند که به کمک آن می‌توان نشان داد که  چند درصد احتمال مبتلا شدن به سکته مغزی در افراد وجود دارد.

این برنامه حسگرهای مخصوصی دارد و دوربینی در برابر صورت افراد قرار می‌گیرد و از طریق تشخیص لبخند آن‌ها متوجه می‌شود که آیا احتمال ابتلای فرد به سکته مغزی وجود دارد یا خیر، همچنین میکروفن گوشی صدای افراد را می‌شنوند و از طریق شتاب‌سنجی که روی صدا انجام می‌دهد احتمال سکته مغزی مشخص می‌شود.

از برنامه‌ای که احتمال ابتلا به سکته را متوجه می‌شود  تا زبان الکترونیکی که کیفیت عسل را تشخیص می‌دهد

زبان الکترونیکی که کیفیت عسل را شناسایی می‌کند

امروزه عسل‌های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که هر یک از آنان ممکن است طبیعی نبوده و دارای مواد نگهدارنده باشند؛ برای تشخیص اصل بودن یک عسل زبان الکترونیکی ساخته شده است که در کمتر از یک ساعت قادر به شناسایی عسل طبیعی است.

در این روش نمونه‌های عسل مورد تجزیه و تحلیل شیمیایی قرار می‌گیرند و اگر غلظت عسل در حد طبیعی نباشد، تشخیص داده می‌شود.

از برنامه‌ای که احتمال ابتلا به سکته را متوجه می‌شود  تا زبان الکترونیکی که کیفیت عسل را تشخیص می‌دهد

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از برنامه‌ای که سکته را هشدار می‌دهد تا زبان الکترونیکی برای تشخیص کیفیت عسل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..