تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال بسته های مشکوک به سفارتخانه‌های آمریکا و اسرائیل در برلین

پلیس برلین از ارسال نامه‌های تهدیدآمیز حاوی یک پودر سفید برای سفارتخانه‌های آمریکا و اسرائیل در پایتخت آلمان خبر داده است

نامه‌ تهدیدآمیز به سفارتخانه‌های آمریکا و اسرائیل در برلین

به نقل از آسوشیتدپرس، کرستین ایسمر سخنگوی پلیس برلین امروز سه شنبه در سخنانی تاکید کرد: سفارتخانه‌های اسرائیل و آمریکا در شهر برلین نامه‌های تهدیدآمیزی را دریافت کرده‌اند که حاوی یک نوع پودر سفید بوده است.

وی افزود: سفارت اسرائیل یک نامه را در روز 24 جولای و سفارت آمریکا نیز این نامه را 26 جولای دریافت کرده است.

ایسمر تصریح کرد: پلیس تحقیقاتی را درباره این مساله آغاز کرده است. هر دو نامه حاوی یک نوع پودر بوده است ولی در شرایط کنونی درباره این مساله اظهار نظر نمی کنم که آیا این پودر خطرناک بوده است یا نه، چرا که تحقیقات همچنان ادامه دارد.

وی درباره این مساله نیز توضیح نداده است که آیا این دو نامه با یکدیگر ارتباطی دارند یا نه. هیچ یک از سفارتخانه ها نیز حاضر به ارائه توضیح درباره این حادثه نشده و اعلام کرده اند که درباره مسائل امنیتی اظهار نظر نمی کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال بسته های مشکوک به سفارتخانه‌های آمریکا و اسرائیل در برلین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..