تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مدیران پرسپولیس و استقلال با رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون،حمیدرضا گرشاسبی و امیر حسین فتحی امروز به صورت جداگانه با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست، بر ضرورت آماده سازی و تقویت دو نماینده جمهوری اسلامی ایران برای تداوم حضور موفق در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تاکید شد و رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد:حضور همزمان دو نماینده از ایران در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان،مقوله استثنایی و بسیار مبارکی است که می تواند نشان دهنده قدرت باشگاههای کشورمان در قاره کهن باشد.امیدوارم سایر نمایندگان باشگاهی کشورمان در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد درخشانی داشته باشند.

دیدار مدیران پرسپولیس و استقلال با رئیس فدراسیون فوتبال

وی افزود:در آوردگاه ملی،رنگ ها مفهوم ندارد و بی شک هر دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان،نماینده کل میهن مان محسوب می شوند.امید داریم پس از مدت ها،شاهد این باشیم که در عرصه باشگاهی افتخار دیگری به ویترین افتخارات فوتبال کشور افزون شود.

دیدار مدیران پرسپولیس و استقلال با رئیس فدراسیون فوتبال


همچنین در این دیدار،رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از پرداخت های صورت گرفته توسط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به طلبکاران،بر ضرورت تداوم این امر در راستای تاکیدات کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکیدکرد.

انتهای پیام/

دیدار گرشاسبی و فتحی با مهدی تاج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مدیران پرسپولیس و استقلال با رئیس فدراسیون فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..