تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

آخرین مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  از تمدید مهلت ثبت نقل و انتقالات دانشجویان در سامانه مربوطه خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که متقاضی نقل و انتقال و میهمانی برای نیمسال اول سال تحصیلی 97-98 هستند و موفق به ثبت درخواست خود  نشده اند، می توانند در روزهای 29، 30 و 31 مردادماه با مراجعه به سامانه برای ثبت درخواست اقدام کنند.

وی ادامه داد: این مهلت غیرقابل تمدید بوده و تنها به درخواست‌هایی که از طریق سامانه  ارسال شود، رسیدگی می‌شود.

تسهیلات دانشگاه آزاد برای تحصیل دانشجویان دختر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اعلام نهایی نتایج نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد  برای نیمسال اول سال تحصیلی 97-98 قبل از زمان حذف و اضافه واحدها اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلانتری با اشاره به تسهیلات دانشگاه آزاد برای تحصیل دانشجویان دختر در محل سکونتشان، گفت: میهمانی دائم دانشجویان دختر در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به شهر محل سکونت والدین و یا همسر در صورت دارا بودن تمام شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه نقل و انتقالات، دایر بودن رشته متقاضی در واحد مقصد در سال ورودی دانشجو و تایید عدم مغایرت محل سکونت و واحد مقصد انتخابی متقاضی امکان پذیر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..