تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام دانشگاهیان به عتبات از فردا آغاز می‌شود

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فردا؛ آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات /اولین کاروان از استان تهران و بوشهرحجت الاسلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از فردا 24 مرداد ماه سال جاری از استان تهران و بوشهر  آغاز شده  و تا اول آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان هشت هزار دانشجو به عتبات اعزام می‌شود، بیان کرد:  در این دوره 50 درصد از ثبت نام کنندگان از وزارت علوم، 30 درصد دانشگاه آزاد، 10 درصد وزارت بهداشت و 10 درصد از موسسات آموزشی غیر وزارت علوم هستند که بیشترین ثبت نام ها به ترتیب مربوط به دانشگاه فردوسی مشهد ،واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه تهران است.

حجت الاسلام فقیهی بیان کرد: زائران دانشگاهی در این دوره سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به منظور بهره برداری بیشتر زائرین از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم تعداد روزهای سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآوری کرد: در حال حاضر نمایندگان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کربلا معلی برای هرچه بهتر برگزار شدن حضور دارند.

 فردا 80 نفر از دانشجویان از استان تهران و بوشهر اعزام می شوند که یک کاروان به صورت هوایی و یک کاروان به صورت زمینی راهی این سرزمین می شوند.

انتهای پیام/

آغاز اعزام‌های دوره نوزدهم عتبات دانشگاهیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام دانشگاهیان به عتبات از فردا آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..