تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ غیرمنتظره سیاستمدار مشهور به خبرنگاران مقابل دوربین! +فیلم

اقدام عجیب سیاستمدار مشهور مقابل دوربین خبرنگاران+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بوریس جانسون وزیر خارجه سابق انگلیس پس از اظهارت جنجالی‌اش درباره زنان برقع پوش که گفته بود: آنها مانند صندوق های پستی و دزدان بانک هستند؛ با انتقادهای بسیاری مواجه شد تا جایی که ترزا می هم به نوعی با او در این باره مخالفت کرد.

هنگامیکه در پی این اظهارات خبرنگاران مقابل منزل او تجمع کردند تا پاسخ سوالات خود را در این باره بگیرند با واکنشی غیرمنتظره از سوی وی رو به رو شدند.

جانسون در حالی که خبرنگاران مدت طولانی در انتظار خروج وی از خانه بودند، با یک سینی به آنها نزدیک شد و گفت: شما تمام روز اینجا ایستادید اما من نیامده‌ام که به پرسش های شما پاسخ دهم ،فقط برای شما چای آورده ام! در ادامه ویدئویی که یورونیوز از این ماجرا منتشر کرده را تماشا می‌کنید.

بیشتر بخوانید:بازیگر زنی که با کشف حجاب ناگهانی جنجال به پا کرد! +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ غیرمنتظره سیاستمدار مشهور به خبرنگاران مقابل دوربین! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..