تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار پربرکت اذان گفتن در خانه +فیلم

آیت الله ناصریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی از سخنرانی آیت الله محمد ناصری(حفظه الله) از علمای بزرگ کشورمان را مشاهده می‌کنید که ایشان در این کلیپ با بیان روایتی به آثار با برکت اذان گفتن در منزل اشاره می‌کنند.

مضمون روایت اینچنین است که فردی به محضر حضرت امام رضا(علیه السلام) می‌آید و از برخی مشکلات و مسائلی که خود و خانواده‌اش با آن درگیر شده ، طلب کمک و راه چاره می‌کند و حضرت امام رضا(ع) راه حل آن را اذان گفتن در خانه بیان می‌کنند، پس از مدتی همان فرد به نزد حضرت می‌آید و اظهار می‌کند که مشکلاتش با اذان گفتن در خانه حل شده است.

برای مشاهده کامل سخنان و شنیدن دقیق‌تر روایت، ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار پربرکت اذان گفتن در خانه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..