تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پژمان جمشیدی به فحاشی‌ها و شعارهای زننده در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس که در عرصه بازیگری و هنر نیز موفقیت هایی کسب کرده است با انتشار پستی در صفحه  اینستاگرام خود، با انتقاد از وضعیت اخیر ورزشگاه‌ها و فحاشی‌هایی که رایج شده است، تاکید کرد اگر برای این وضع فکری نکنیم در آینده، بیشتر دچار مشکل خواهیم شد.

پژمان جمشیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"اگرچه چند سالی هست درگیر تئاتر و سینما هستم، اما از وضعیت فوتبال و اتفاقاتی که در اون می‌افته بی خبر نیستم. هنوز خبر‌هایی که توی سطح اول فوتبال کشورمون منتشر میشه رو دنبال می‌کنم و متاسفانه در این اواخر سیاهی عجیبی این اخبار رو احاطه کرده. با اینکه لیگ فوتبالمون تازه شروع شده، ولی وضعیت سکو‌ها و ورزشگاه‌ها جالب نیست.

این روز‌ها خبر از خشونت تماشاگران تیم‌های مختلف، شعار‌هایی زننده‌تر از چیزی که در گذشته‌ها بوده و حتی حرکت‌های عجیب و پرخاشگرانه مثل پرتاب سنگ و آجر و خسارت زدن به اماکن ورزشی زیاد داره شنیده میشه و این خیلی اذیت کننده است.

اگر وضعیت توی فوتبال ما اینطور ادامه داشته باشه، باید منتظر روز‌های بدتری باشیم و هر روز و هر هفته خودمون رو آماده شنیدن خبر‌های تلخی کنیم.

حالا ورزش سه به عنوان یکی از رسانه‌های ورزشی ایران، پیشقدم شده تا با یک حرکت دسته جمعی و همگانی، این اتفاقات تلخ رو کمتر کنه و جو ورزشگاه‌ها رو به سمت آرامش و فوتبالی شدن پیش ببره. برنامه ۹۰ هم امشب آیتم خاصی برای این مسائل داره و به حاشیه‌های عجیب و خطرناک این چند هفته می‌پردازه. این ناهنجاری‌ها باید به دست ما تموم بشه و خودمون قدم اولش رو برداریم.
جا داره از فضا‌هایی مثل اینستاگرام شروع کنیم و به این بی اخلاقی‌ها پایان بدیم؛ بی اخلاقی‌هایی که متاسفانه فقط مختص ورزشگاه‌ها نیست و در سطح شهر و جامعه امروزمون نیز به وفور دیده میشه. حالا به عنوان عضو کوچکی از مردم، از همه افرادی که دغدغه اخلاق در جامعه و ورزش ایران رو دارند، درخواست می‌کنم که به این فضایی که در رسانه‌ها راه افتاده کمک کنند و در این حرکت دسته جمعی سهیم باشند.
یادمون نره ورزش در کنار رقابت، راهیست برای تبادل فرهنگ و دوستی و از اون مهمتر، فراموش نکنیم که ایران موطن تمام اقوام عزیز و ماندگار آن است.
درود بر ترک و کرد و فارس و لر و عرب و بلوچ و ... تک تک مردم شریف ایران."

واکنش پژمان جمشیدی به فحاشی‌ها و شعارهای زننده در لیگ برتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پژمان جمشیدی به فحاشی‌ها و شعارهای زننده در لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..