تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه سبک شده Twitter در ۲۱ کشور دیگر در دسترس قرار گرفت

نسخه سبک شده Twitter در 21 کشور دیگر در دسترس قرار گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه سبک شبکه اجتماعی توئیتر سال گذشته برای اولین بار در گوگل‌پلی معرفی شد اما اپلیکیشن آن فقط برای چند کشور منتشر شد. اگرچه، چند ماه پس از انتشار اولیه هم این اپلیکیشن در دسترس افراد بیشتری قرار گرفت؛ باز هم برای همه امکان استفاده از آن وجود نداشت.

در نتیجه توئیتر در شروع روز کاری سه‌شنبه خود اعلام کرده است که به زودی قرار است 21 کشور دیگر به لیست مناطقی اضافه شوند که Twitter Lite برای کاربران آن در دسترس است از جمله: آرژانتین، بلاروس، جمهوری دومینیکن، غنا، گواتمالا، هندوراس، هند، اردن، کنیا، لبنان، مراکش، نیکاراگوئه، پاراگوئه، رومانی، ترکیه، اوگاندا، اوکراین، اروگوئه، یمن و زیمباوه.

کاربران اندرویدی که در این کشورها زندگی می‌کنند می‌توانند Twitte Lite را به صورت رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنند. این نسخه بر خلاف نسخه اصلی اپ توئیتر سریعتر است و از دیتای سیمکارت زیاد استفاده نمی‌کند.

این اپلیکیشن به گونه‌ای ساخته شده است که با دو نسل اینترنت همراه قبلی یعنی 2G و 3G به راحتی کار کند و نصب آن نیز فضای زیادی را از حافظه داخلی دستگاه نخواهد گرفت چرا که فقط 3 مگابایت حجم دارد. همچنین اگر کاربری تمایل به زیاد استفاده کردن از دیتای سیمکارت خود ندارد، می‌تواند حالت ذخیره دیتا را در Twitter Lite روشن کند تا فقط تصاویر و ویدئوهایی که می‌خواهد را دانلود کند.

نسخه سبک شده Twitter در 21 کشور دیگر در دسترس قرار گرفت

انتهای پیام/

فعال‌سازی Twitter Lite در 21 کشور دیگر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه سبک شده Twitter در ۲۱ کشور دیگر در دسترس قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..