تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناو فرانسه کشتی آمریکایی را در تنگه هرمز اسکورت کرد

ساعت 24- فرانسه با اعزام یک ناوشکن به دریای عمان، یک کشتی باربری آمریکایی را هنگام عبور از تنگه هرمز اسکورت کرده و این حرکت را نشان دهنده عمق اعتماد بین دو کشور خواند.

سفارت فرانسه در واشنگتن در حساب توئیتری خود اعلام کرد که کشتی جنگی "کاسارد" متعلق به نیروی دریایی فرانسه که به اقیانوس هند اعزام شده است، یک کشتی کانتینربر آمریکایی به نام عقاب سیاه را هنگام عبور از تنگه هرمز بین ایران و عمان اسکورت کرده است.

سفارت فرانسه این اقدام را نشان دهنده عمق اعتماد میان نیروی دریایی این کشور و نیروی دریایی آمریکا توصیف کرده است.

تنگه هرمز که بین ایران و عمان واقع شده، دریای عمان را به خلیج فارس پیوند می‌دهد. این گذرگاه یکی از راهبردی‌ترین مسیرهای بین‌المللی کشتیرانی در جهان است که بخش اعظمی از حامل‌های انرژی از طریق آن صادر می‌شوند.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناو فرانسه کشتی آمریکایی را در تنگه هرمز اسکورت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..