تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستمزدهای میلیاردی سلبریتی‌ها برای بازی در یک فیلم

دستمزدهای میلیاردی سلبریتی‌ها برای بازی در یک فیلمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمی سینمایی به کارگردانی ک. ت و تهیه‌کنندگی ر. م که تواسط عوامل سازنده‌اش به عنوان پربازیگرترین فیلم تاریخ سینمای ایران معرفی شده است، با بودجه‌ای بیش از ۱۰ میلیارد تولید می‌شود. فیلمی پر بازیگر که سوپراستار‌های فراوانی در آن حضور دارند.

- سوال اساسی همچنان این است که این پول‌های مشکوک از «کجا»، «چگونه»، و «چرا» وارد سینمای «زیان‌دِه» ایران می‌شوند؟

- دستمزد بازیگران این فیلم:

- م. م (بازیگر مَرد-مجری): یک هفته بازی ۱/۵ میلیارد تومان

- م. ر. گ (سوپراستار مَرد): یک روز بازی در نقش خودش، ۷۰۰ میلیون تومان

- ج. ع (بازیگر مَرد): ۱ میلیارد تومان

- ه. ت (بازیگر زن): ۵۰۰ میلیون تومان

- پ. ج (بازیگر مَرد-ورزشکار سابق): ۴۰۰ میلیون تومان


- توضیح: رقم قرارداد‌های بازیگران سینما در هیچ کجای دنیا پوشیده و مخفی نیست. برعکس، این ارقام توسط خود کمپانی‌ها و گروه تولید اثر به صورت شفاف منتشر می‌شود و رسانه‌ها بر مبنای این رقم‌ها ثروت احتمالی سلبریتی‌ها را پیش بینی می‌کنند.

منبع:کانال کات

انتهای پیام/

افشای دستمزد میلیاردی سلبریتی‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستمزدهای میلیاردی سلبریتی‌ها برای بازی در یک فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..