تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت خودروی آئودی گرانقیمت با تهدید قمه +فیلم

لحظه ربودن آئودی گرانقیمت زن جوان + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت یک خودروی آئودی A3 را در منطقه "چیدل هولم" کلانشهر استکپورت انگلیس به تصویر می کشد. ویدئوی منتشر شده دو سارق نقابدار را نشان می دهد در حالی که یکی از آنها قمه در دست دارد خود را به سرعت به راننده زن این خودروی گرانقیمت می رسانند و با قرار دادن قمه زیر گلوی او موفق به گرفتن سوئیچ خودرو می شوند.

آنها بلافاصله سوار خودرو می شوند و در حالی که تنها لحظاتی از پارک خودرو در مقابل منزل این زن می گذشت آن را به سرقت می برند.

بیشتر بخوانید: کلاه کاسکت، ناجی زن موتور سوار شد +فیلم 

این سرقت در ساعت 1.30 دقیقه نیمه شب چهارشنبه رخ داد. پلیس محلی انگلیس در حالی که جستجوهای خود را برای دستگیری سارقان آغاز کرده با انتشار این ویدئو  از شهروندان خواسته است تا اطلاعات احتمالی خود را در مورد آنها در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

لحظه ربودن آئودی گرانقیمت زن جوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت خودروی آئودی گرانقیمت با تهدید قمه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..