تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ کارمند سابقش را بدبخت خواند +فیلم

ترامپ کارمند سابقش را بدبخت خواند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دستیار سابقش اوماروسا مانیگو اداره کننده دفتر روابط عمومی در دفتر اجرایی‌اش را بیمار روانی خواند.

این اتفاق وقتی افتاد که اوماروسا در کتابش «نیومن»، از رئیس جمهور به عنوان یک انسان نژاد پرست،بی بندو بار یاد کرد. ترامپ در پاسخ به کارمند سابقش او را بدبخت و بی فرهنگ خطاب کرد.

اوماروسا در سال 2004 در یک همایش بازرگانی با ترامپ آشنا شد و پس از آن در سال 2017 به کاخ سفید راه یافت. اما در دسامبر همان سال به دلایل نامعلوم کاخ سفید را ترک کرد. در ابتدا او گفت که خودش آنجا را ترک کرده است اما بعدا در کتابش نوشت که او را مجبور به استعفا کردند.

انتهای پیام/

توهین ترامپ به کارمند سابقش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ کارمند سابقش را بدبخت خواند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..