تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Visual Muscles 3D 3.0.0 – برنامه نمای سه بعدی عضلات انسان مخصوص اندروید !

دانلود امروز 9+

تاریخ انتشار سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

3

نسخه 3.0.0

دوست داشتن 1

Visual Muscles 3D v3.0.0 – اپلیکیشن نمای سه بعدی عضلات انسان مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده برنامه به قیمت 2.99 دلار تقدیم شما عزیزان

بسیاری از دانشجویان علم پزشکی و یا ورزش نیاز دارند تا قبل از هر چیزی یک نمونه کامل و بی نقص را از عضلات انسان مشاهده کنند. به غیر از مدل های فیزیکی تا کنون اپ های مختلفی نیز در این زمینه منتشر شده است که در این پست قصد داریم یکی از بهترین آن ها را در اختیارتان قرار دهیم. Visual Muscles 3D عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای مشاهده عضلات انسان در نمای سه بعدی می باشد که توسط Education Mobile منتشر شده است. برنامه فوق به کاربرانش اجازه می دهد تا عضلات مورد نظرشان را در هر زاویه ای مشاهده کرده و مورد بررسی قرار دهند. بر روی عضلات مورد نظر خود زوم کرده و یا آن را مطابق با نیازتان بچرخانید. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه که برای یافتن عضله مورد نظرتان باید دقایقی را به بررسی کامل آناتومی بپردازید این اپ کمک می کند تا با جست و جوی نام عضله تنها در چند ثانیه یک نمای کلی از آن به دست آورید. برای تمامی عضلات یک سیستم گزینه موجود می باشد که با لمس آن تلفظ دقیق نام عضله را خواهید شنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Visual Muscles 3D اندروید :

مشاهده تمامی مدل ها در زوایای مختلف با امکان زوم و چرخش دسترسی به لایه های مختلف عضلات و ساختار تشریحی کامل آن ها تست های متنوع برای به چالش کشیدن میزان توانایی های شما جست و جوی نام عضله و نشان دادن محل دقیق آن به صورت سه بعدی پشتیبانی از چهار زبان مختلف تلفظ صوتی برای هر کدام از عضلات موجود فهرستی کامل از نام تمامی استخوان ها و عضلات موجود در بدن

اپلیکیشن Visual Muscles 3D با داشتن مجموعه ای از امکانات و قابلیت های متنوع توانسته است با قیمت 2.99 دلاری خود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت محبوب و پر بازدید فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .

تغییرات نسخه v3.0.0 :

* اضافه شدن فیلم های متنوع

Visual Muscles 3D




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Visual Muscles 3D 3.0.0 – برنامه نمای سه بعدی عضلات انسان مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..